Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@00:38:02 GMT

خط تولید الکل 95 درصد در بروجن راه‌اندازی شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۴۴۶۷

خط تولید الکل 95 درصد در بروجن راه‌اندازی شد + تصاویر

محمدحسن کرمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن گفت : با تغییر خط تولید یکی از واحد‌های صنعتی در بروجن، تولید الکل اتانول با درجه الکلی 95 در شهرک صنعتی این شهر آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن کرمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: شرکت روناک شیمی با تغییر خط تولید خود موفق به تولید الکل اتانول با درجه الکی 95 شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




محمدحسن کرمی افزود: خط تولید این واحد صنعتی که تا پیش از این به رزین‌های صنعتی اختصاص داشته، اکنون با تغییر بخشی از ماشین آلات به تولید الکل طبی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ماده اولیه تولید الکل در این کارخانه ملاس چغندر است، اضافه کرد: روزانه یکهزار لیتر الکل اتانول 95 درصد تولید شده و در اختیار واحدهای تولید محلول‌ ضدعفونی کننده قرار می‌گیرد.




 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن بیان کرد: تولیدات کارخانه روناک شیمی تحت نظارت سازمان غذا و دارو و دارای استاندارهای لازم بهداشتی است.

وی افزود: الکل تولید شده در این واحد صنعتی پس از تبدیل به الکل 72 درصد، کاربرد پاک‌کنندگی دست و سطح دارد.

انتهای پیام/1030ج

منبع: دانا

کلیدواژه: تولید الکل خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود