Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@01:10:04 GMT

تساوی مقابل اتلتیکو باعث جدایی ام از بارسا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۴۵۱۰

تساوی مقابل اتلتیکو باعث جدایی ام از بارسا شد

اگر بارسا فصل 14-2013 قهرمان لالیگا می شد، سسک فابرگاس هم در این تیم می ماند.

به گزارش "ورزش سه"، فصل 20-2019 لوشامپیونا از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه نیمه تمام اعلام شد. در پی تصمیم دولت فرانسه مبنی بر ممنوعیت هرگونه رقابت های ورزشی تا ماه سپتامبر، چاره ای جز نیمه تمام ماندن فصل نبود.

روز گذشته پی اس جی به عنوان قهرمان معرفی شد و تیم های مارسی و رن نیز سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنس و نیس هم راهی لیگ اروپا شدند در حالی که تیمی مثل موناکو با یک امتیاز اختلاف نسبت به این دو تیم، نتوانست سهمیه اروپایی را کسب کند.

 

 

 

 

سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی موناکو در این رابطه گفت:« پس از شنیدن خبر، واقعا عصبانی شدم. برابر نیس در هفته 28، بهترین نیمه اول فصل مان را به نمایش گذاشتیم و 1-0 پیش افتادیم اما تیم مقابل با دو سه حمله در نیمه دوم، توانست نتیجه را برگرداند. پس از بازی خیلی عصبانی بودم و تصور نمی کردم قرار است فصل، همانجا تمام شود. وقتی خبر نیمه تمام ماندن لیگ اعلام شد، همه به آن مسابقه فکر می کردیم. شایسته پیروزی بودیم و اگر سه امتیاز را می گرفتیم، الان سهمیه لیگ اروپا را داشتیم.»

 

 

 

 

فابرگاس سال 2014 پس از سه فصل بازی برای بارسا به چلسی رفت. او در مورد دلیل ترک بارسا گفت:«  پس از بازی با اتلتیکو(هفته پایانی لالیگا) بود که خیلی جدی به جدایی فکر کردم. توانسته بودم به ترکیب اصلی برسم ولی در روز آخر با تساوی برابر اتلتیکو، قهرمانی را از دست دادیم. یک گل هم زدم که آفساید اعلام شد. اگر لالیگا را می بردیم، شاید نظرم عوض می شد و می ماندم. فوتبال پر از همین جزئیات است.

مربی ما تاتا مارتینو بود و بهترین نیم فصل اول لالیگا را رقم زدیم اما سپس مسی مصدوم شد و همه چیز تغییر کرد. »

 

چلسی بارسلونا لیونل مسی سسک فابرگاس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی بارسلونا لیونل مسی سسک فابرگاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد

پپ گواردیولا معتقد است آرسنال هر سه بازی باقی‌مانده را خواهد برد.

طرفداری | پپ گواردیولا در بخش دوم صحبت‌هایش به کورس قهرمانی لیگ برتر پرداخته است. 

به نظر می‌رسد کورس قهرمانی لیگ برتر تا آخرین هفته ادامه خواهد داشت. در حالی که آرسنال با دو پیروزی مهم مقابل چلسی و تاتنهام اراده‌اش را برای قهرمانی نشان داد، در سمت دیگر، منچسترسیتی نیز در به روند پیروزی و شکست‌ناپذیری‌ ادامه می‌دهد. پس از پیروزی مقابل ناتینگهام فارست، از گواردیولا در مورد کورس قهرمانی پرسیده شد که او در پاسخ گفت:

کورس قهرمانی مانند رقابتی است که با لیورپول داشتیم. اگر طی 4 بازی آینده یک تساوی داشته باشیم، آرسنال قهرمان خواهد شد. فکر نمی‌کنم آن‌ها در سه بازی باقی مانده امتیازی از دست بدهند. ما کاملا از این که چه کاری باید انجام داد، آگاه هستیم. منچسترسیتی ترجیح می‌دهد آرسنال شکست بخورد اما چنین کاری در کنترل ما نیست. آن‌ها مقابل اسپرز نتیجه بسیار خوبی کسب کردند. 

با سه امتیاز امروز، حضور منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده قطعی شد. گواردیولا در این مورد گفت:

واو! فردا جشن خواهم گرفت! مدیر اجرایی و مالکان باشگاهم از این که فصل آینده هم در لیگ قهرمانان حاضر خواهیم بود، بسیار خوشحال می‌شوند. مطمئنم تیم‌های بسیار زیادی می‌خواهند در چنین جایگاهی باشند. خبر بسیار خوبی بود. 

آرسنال در ادامه فصل به ترتیب به مصاف بورنموث، منچستریونایتد و اورتون خواهد رفت. منچسترسیتی نیز چهار بازی با وولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وست‌هم خواهد داشت.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم