Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:49:50 GMT

کارگران، سربازان جبهه تلاش و سازندگی هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۴۵۵۵

کارگران، سربازان جبهه تلاش و سازندگی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه شرفبافی عضو هیئت مدیره انجمن شرکت‌های هواپیمایی به مناسبت روز کارگر پیام تبریک صادر کرده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

کارگر «ستون فقرات اقتصاد و تولید» است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

گرامیداشت دوازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا زحمات آنها را ارج نهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران گرانقدری که با نهایت خلوص و مجاهدت دل در گرو ایمان به خدا داشته و در همه حال یار و پشتیبان اقتصاد و پویایی کشور عزیزمان ایران بوده و هستند.

بدون شک کارگران سرمایه‌های ارزشمند انسانی و زمینه ساز دستیابی به خودکفایی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور به شمار می‌روند.

اینجانب ضمن سپاس از سعی و کوشش همه عزیزانی که در جبهه تلاش و سازندگی فعالیت می‌کنند، به ویژه همکاران خوبم در شرکت هواپیمای، این روز را تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال، توفیق روز افزون توأم با موفقیت برای شما عزیزان خواستارم.

فرزانه شرفبافی

نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی

کد خبر 4914221 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: کیش ایر فرزانه شرفبافی روز کارگر انجمن شرکت های هواپیمایی ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران تولید نفت قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی بورس وزارت صنعت معدن و تجارت نفت خام بازار سهام بازار سرمایه قیمت سکه بهار آزادی ایالات متحده آمریکا قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر

یادواره‌ی ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان در مجتمع فولادویان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، این یادواره با حضور دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، نماینده مردم شریف شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ، مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان، فرمانداران شهرستانهای کبودرآهنگ، رزن و فامنین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مدیران و کارگران استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

استاندار همدان در این مراسم با بیان اینکه کارگران روح و ماهیت تولید هستند، گفت: باید دست تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را که در این شرایط سخت به عنوان جهادگران عرصه تولید و صنعت در حال تلاش و تکاپو هستند، بوسید و قدردان زحمات آنها بود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با اعلام این مطلب که سال گذشته 118 درصد از تعهد اشتغال استان محقق شد افزود: زیرساخت‌های بسیار خوبی در شهرک‌های صنعتی، حوزه کشاورزی، خدمات و گردشگری استان ایجاد شده است.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری کردند، تولیدکنندگان مشارکت بسیار خوبی دارند و ما نیز شرایط متفاوت تولیدکنندگان را درک می‌کنیم به ویژه فعالان اقتصادی که در سطح استان منشا خیر و برکت هستند و در حوزه‌های مسئولیت‌های اجتماعی به خوبی ورود کرده‌اند.

مقام ارشد استان گفت: امسال با طراحی و برنامه ریزی، اهتمام دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم با دستور رهبر معظم انقلاب تلاش می‌کنیم شعار سال را جامه‌ عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: امروز امنیت، سربلندی و عزت ما مرهون تلاش، ایثارگری و ازخودگذشتگی شهداست که همه هستی خود را در راه خدا فدا کردند و بهترین و والاترین انسان‌های عصر ما بودند؛ عصری که تکرارشدنی نیست.

وعده صادق ساختار موازنه دفاعی دنیا را برهم زد

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی تصور می‌کرد با پشتیبانی ناتو، آمریکا، انگلیس و دیگر کشورها نفوذ ناپذیر است اما عملیات وعده صادق ساختار دفاعی در دنیا را بر هم زد.

استاندار همدان با بیان اینکه وعده صادق ترکیبی از تکنیک و استراتژی بود اعلام کرد: این عملیات بزرگ حیرت قدرت‌های نظامی جهان را برانگیخت به طوری که از گنبد آهنین کاری ساخته نبود و در عمل هیمنه غرب شکسته شد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم همچنین از پوستر مستند روایت زندگی کارگر شهید «مجید سرابی» به کارگردانی «پگاه معصومی» رونمایی شد و از کارگران نمونه استانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد