Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@07:48:10 GMT

بسیجی رفسنجانی منزل خود را به کارگاه تولید ماسک تبدیل کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۴۶۷۶

بسیجی رفسنجانی منزل خود را به کارگاه تولید ماسک تبدیل کرد

خانم خدادادی بسیجی رفسنجانی خانه خود را در اختیار پایگاه مهدیه قاسم آباد حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه(س) جهت راه اندازی کارگاه دوخت ماسک به نام شهید ابراهیم هادی قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان کارگاه تولید ماسک شهید ابراهیم هادی جمعه ( 12 اردیبهشت ) با حضور سرهنگ ابوالفضل تویسرکانی جانشین فرمانده سپاه رفسنجان، فرمانده حوزه حضرت رقیه (س)، فرمانده پایگاه  بسیج مهدیه رفسنجان و جمعی دیگر از مسئولان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 مهدی شجاع الدینی در حاشیه این آئین در جمع خبرنگاران گفت: در راستای شعار سال  که "جهش تولید" است پتانسیل های همه اقشار به ویژه بسیجیان در راستای مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری به کار گرفته شده است.

 

 

مدیر روابط عمومی وفرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان تصریح کرد: ایجاد کارگاه و تأمین ماسک و دستکش بهداشتی مورد نیاز مردم شهرستان، اجرای طرح ملی رزمایش مواسات و کمک مومنانه، ضدعفونی کردن اماکن و معابر و توزیع اقلام بهداشتی و بسته های معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ناحیه کرونا بخشی از پتانسیل های بسیج است.

 

وی افزود: امروز کارگاه دوخت ماسک در منزل یکی از بسیجیان خواهر ( خانم خدادادی ) پایگاه بسیج مهدیه حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه(س) راه اندازی شد به ۶ چرخ خیاطی صنعتی از جمله سردوز، راسته دوز، یک  دستگاه برش برقی، اتو و ... مجهز شد و تعدادی از بسیجیان خواهر دوخت و دوز ماسک را شروع کردند.

 

 

شجاع الدینی با اشاره به اینکه فضا و پروتکل های بهداشتی این کارگاه مورد تأیید معاونت بهداشتی  و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان قرار گرفته است؛ بیان کرد: فضای این کارگاه دارای نور کافی، تمیز و مناسب است و وسایل ضدعفونی کننده دست و ... در آن وجود دارد.

 

 

وی ادامه داد: همچنین مواد اولیه این کارگاه شامل پارچه، کش، نخ و ...از طریق سپاه ناحیه رفسنجان تهیه و ماسک ها بعد از دوخت  و اتو جهت فرآیند استریل به مسئول بسیج دانشجویی تحویل داده می شود.     

 

         

این بسیجی فعال گفت: قرار است روزانه 300 تا 500 ماسک در این کارگاه تولید شود و به دست مردم برسد.

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید ماسک رفسنجان ماسک بسیج مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ پاسدار موسی عطاری با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از چهره مناطق محروم و کم‌برخوردار یکی از مهم‌ترین امور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان وارد میدان می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه کار در مناطق روستایی و محروم یک فرصت ارزشمند و توفیق الهی است، ادامه داد: بسیج یک نیروی پیش‌برنده و محرک بوده و تفکر بسیجی در تمام دنیا گسترده شده است.

وی اظهار کرد: طرح‌های محرومیت‌زدایی با استفاده از بازوی توانمند بسیج عملیاتی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در شهرستان افزود: در حال حاضر بالغ بر ۶۰ طرح مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان در حال اجرا است و این طرح‌ها در ۴۰ روستا عملیاتی می‌شود.

عطاری اضافه کرد: برای اجرای ۶۰ طرح مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی اعتباری بالغ بر یک هزار و دویست میلیارد ریال هزینه می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت افزود: اعتبارات این طرح از محل مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) و سپاه شهدا آذربایجان غربی تأمین می‌شود.

وی در خصوص طرح‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری اظهار کرد: طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی شامل آبرسانی، مرمت و بازسازی مساجد روستایی، گازرسانی به خانه محرومین، احداث خانه محرومین، تکمیل خانه‌های مددجویی در روستاها، تجهیز کارگاه‌های قالی‌بافی و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی در خصوص اهداف طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی اظهار کرد: هدف از اجرای طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی زدودن محرومیت از چهره مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت در ادامه با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی نقطه مقابل با اقدامات و توطئه‌های دشمنان است؛ زیرا طی سالیان دراز دشمن تمرکز خود را برای ایجاد مشکلات اقتصادی گذاشته است، افزود: امسال بالغ بر یک صد طرح محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری تا پایان سال جاری اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان