Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد اقدام اخیر الکسیس سانچز مبنی بر خرید خانه ای گران قیمت در میامی نشانه از پیوستن احتمالی او به تیم اینترمیامی خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الکسیس سانچز ، مهاجم اینتر خانه‌ای در کنار ساحل در نزدیکی میامی خریداری کرده است. یک سایت معاملات املاک فعال در جنوب فلوریدا ادعا کرده که این بازیکن قرضی اینتر نزدیک به ۲ میلیون پوند صرف خرید یک آپارتمان تجملاتی در ساحل سانی آیلز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود خانه‌ای که او خریده ۳۰ دقیقه تا میامی فاصله دارد. همچنین این بازیکن ۳۱ساله با خرید این آپارتمان به باشگاه خصوصی طبقه ۳۳ام این برج ۵۲طبقه دسترسی خواهد داشت. در این باشگاه یک رستوران با نمای ساحل، استخر، چشمه آب گرم و یک سالن بدنسازی وجود دارد.

در وب‌سایت رسمی این ساختمان آمده که در آن ۲۱۲ آپارتمان وجود دارد که شامل چهار پنت‌هاوس هم می‌شود. این برج ۲۰۰ متر ارتفاع دارد و نمای بسیار زیبایی از اقیانوس اطلس از آن دیده می‌شود. البته صاحبان این برج حاضر نشده‌اند درباره اینکه آیا سانچز آپارتمان خریده یا نه صحبت کنند.

رسانه‌ها در شیلی نوشته‌اند که او در زمانی که برای دو هفته به این کشور برگشته بود، خرید این خانه را هم انجام داده است. سانچز در سانتیاگو، پایتخت شیلی خود را قرنطینه کرد، و سپس به ایتالیا برگشت.

رسانه‌های ایتالیایی نوشته‌اند که خرید این خانه نشان می‌دهد که آینده او در آمریکا رقم می‌خورد و او احتمالاً به تیم اینترمیامی خواهد پیوست که متعلق به دیوید بکام است.

شهریور سال گذشته بود که او گفت دوست دارد زمانی در MLS بازی کند، اما بعد گفت که فعلاً می‌تواند پنج، شش سال را در تیم‌های اروپایی بگذراند. اما گزارش‌های هفته گذشته حاکی از آن بوده که آینده الکسیس سانچز نامشخص است؛ نه اینتر به دنبال نگه داشتن او است و نه منچستریونایتد می‌خواهد او را برگرداند. از قرارداد او با یونایتد دو سال دیگر مانده است، هرچند که مشخص نیست که او فصل بعد را در این تیم بگذراند یا نه. گفته می‌شد وستهم در صورت کاهش دستمزد، حاضر است او را جذب کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اینتر اینترمیامی دیوید بکام الکسیس سانچز الکسیس سانچز اینتر اینترمیامی دیوید بکام منچستریونایتد خانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تصاویری که حسن یزدانی ۲ روز بعد از حذف دیوید تیلور منتشر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • (ویدیو) تصاویری که حسن یزدانی ۲ روز بعد از حذف دیوید تیلور منتشر کرد
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز