Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای ۱۷ مورد در ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: شمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان به ۲۹۶ مورد و بستری شدگان به ۱۰۳ بیمار افزایش یافت.

شکر الله سلمان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مورد ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این موارد شامل ۹ ابتلا در آبادان و ۸ ابتلا در خرمشهر می شود و خوشبختانه در شهرستان شادگان ابتلای جدید نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه شمار مبتلایان جنوب غرب خوزستان تا کنون به ۲۹۶ مورد افزایش یافته است، افزود: به تفکیک در آبادان ۱۱۶ مورد، خرمشهر ۱۵۲ مورد و شادگان نیز ۲۸ بیمار مشاهده و ثبت شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه خوشبختانه از آمار کل ابتلای قطعی تا کنون ۲۴۳ نفر نیز با حال عمومی خوب ترخیص شدند، اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۲۱ بستری و هشت نفر ترخیصی داشتیم و در حال حاضر ۱۰۳ بیمار قطعی نیز در بیمارستان بستری و مراحل مداوا را طی می کنند.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان اضافه کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی(بیمار خرمشهری) داشتیم و طبق آمار تعداد نهایی فوتی های ناشی از کرونا در این محدوده ۲۲ مورد است که به تفکیک شامل پنج نفر در آبادان، ۱۵ مورد در خرمشهر و دو مورد در شادگان می شود.

او با اشاره به عدم رعایت هشدارها و نکات بهداشتی از سوی برخی شهروندان، تصریح کرد: حضور بی محابای مردم در خیابان ها و عدم توجه به توصیه در خانه ماندن؛ قابل پیشبنی بود که باعث افزایش ابتلا به بیماری در محدوده شود. متاسفانه دستورالعمل ها هم توسط برخی از اصناف و هم توسط خیلی از شهروندان رعایت نمی شود و این هشدار را در بر دارد که با افزایش بیش از گذشته ابتلا به بیماری و متاسفانه افزایش بار مضاعف بر دوش کادر درمانی دانشکده علوم پزشکی ابادان مواجه خواهیم شد. لذا از شهروندان خواهش می کنم توصیه ها را جدی بگیرند و به فکر سلامت خود و عزیزانشان باشند.

سلمان زاده در پایان ضمن تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و هوشمند، از شهروندان خواست حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir  مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات به تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ پاسخ دهند.

لازم به ذکر است که آمار ابتلا تا روز گذشته در شهرهای آبادان و خرمشهر و شادگان ۲۷۹ مورد، فوت شدگان ۲۱ نفر و ترخیص شدگان نیز ۲۳۳ نفر اعلام شده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت منطقه آزاد اروند دانشکده علوم پزشکی آبادان آبادان و خرمشهر کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 افزایش بستری شدگان اصناف و شهروندان جنوب غرب خوزستان ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید

به گزارش خبرنگار مهر به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، جواد اوجی بعدازظهر روز گذشته، یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت در نشست هیئت دولت در گزارشی از فعالیت‌های پالایشگاه آبادان، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۴ وزیر نفت وقت با اعلام زیان‌ده‌بودن این پالایشگاه گفته بود، دولت حاضر است آن را رایگان واگذار کند، گفت: با اقدام‌هایی که در دولت مردمی با تکیه بر توان سازندگان، متخصصان و پیمانکاران داخلی و به بهره‌برداری رساندن فاز دوم این پالایشگاه انجام شد، پالایشگاه آبادان امروز یکی از سودده‌ترین واحدهای تولیدی است که پارسال ۱۲ همت سودآوری داشته است.

وی با اشاره به رسیدن تولید بنزین در این پالایشگاه از روزانه ۸ میلیون لیتر در ابتدای دولت سیزدهم به روزانه ۱۵ میلیون لیتر، تولید گازوئیل از روزانه ۱۵ میلیون لیتر به ۱۹ میلیون لیتر و کسب رتبه نخست صادرات در بورس کالا و انرژی در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: تا ۲ ماه آینده واحد هیدرو کراکر این پالایشگاه نیز به بهره‌برداری می‌رسد و مابه‌ازای ارزی تولید گازوئیل یورو ۵ آن ۳ میلیون یورو دیگر افزایش خواهد یافت.

وزیر نفت همچنین با اشاره به افزایش ۲۱۰ هزار بشکه‌ای تولیدات و تأمین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی تبریز، شازند، بندرامام، بوعلی و رازی، افزود: در طول فعالیت دولت سیزدهم، تعداد محصولات تولیدی این پالایشگاه از ۲۱ محصول در سال ۱۴۰۰ به ۳۴ محصول رسیده و با اقدام‌های انجام‌شده، تنها در سال گذشته ۱۳۰۰ فرصت شغلی ثابت و غیرثابت در این مجتمع ایجاد شد که امسال نیز ۶۰۰ نفر به نیروهای شاغل در پالایشگاه افزوده می‌شود و حداقل هزار نفر نیز در پیمانکاری‌های توسعه فاز ۳ آن مشغول فعالیت خواهند شد.

کد خبر 6097892 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت