Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:02:49 GMT

پارس جنوبی در آستانه کسر امتیاز قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۵۰۲۷

پارس جنوبی در آستانه کسر امتیاز قرار گرفت

سرپرست نساجی مازندران ازباشگاه پارس جنوبی مبلغ بسیار زیادی را طلب دارد.

به گزارش "ورزش سه"، ایزد سیف‌الله پور سرپرست کنونی تیم نساجی مازندران مجموعه‌ای ورزشی و اقامتی در غرب تهران دارد. او از سال گذشته چندین ماه مجموعه خود را در اختیار باشگاه پارس جنوبی قرار داد تا اعضای این تیم در آنجا اقامت پیدا کنند اما هنوز مسئولان باشگاه بدهی به هتل را نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیف‌الله‌پور در این خصوص گفت: «تیم پارس جنوبی حدود یکسال در مجموعه ما اقامت داشته و از امکانات ورزشی مثل استخر و بدنسازی هم استفاده کرده، ولی تسویه حساب نکردند. به همین خاطر مجبور شدیم از راه قانونی دنبال طلب مان باشیم. کمیته انضباطی رای را صادر کرده است.»

 

وی ادامه داد: «ما خیلی صبر کردیم و جلسات زیادی را با مسئولان باشگاه پارس جنوبی داشتیم اما پولمان را ندادند. به مسئولان باشگاه هشدار دادیم و حتی به رسانه‌های بوشهری اطلاع دادیم که در جریان باشند ما جز حقمان چیزی نمی‌خواهیم. در این شرایط اگر خدای ناکرده از پارس جنوبی امتیاز کسر شد و این تیم پرهوادار با خطر سقوط مواجه شد، مقصرش ما نیستیم.»

 

گفتنی است؛ طلب مجموعه تحت مدیریت ایزد سیف الله پور در تهران از پارس جنوبی بیشتر از یک میلیارد تومان است.

پارس جنوبی جم نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم نساجی مازندران پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران