Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@17:16:02 GMT

خسارت ۴۰۰ میلیون تومانی سیل به روستای اردمه طرقبه

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۵۱۵۷

خسارت ۴۰۰ میلیون تومانی سیل به روستای اردمه طرقبه

فرماندار طرقبه شاندیز گفت: بارش باران رگباری شدید و جاری شدن سیل در روستای اردمه بخش طرقبه، ۴۰۰ میلیون تومان خسارات به بخش‌های مسکونی و راه‌های ارتباطی روستایی در این روستا وارد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن حسینی بیان کرد: بارش باران رگباری شدید و جاری شدن سیل در روستای اردمه بخش طرقبه، ۴۰۰ میلیون تومان خسارات به بخش‌های مسکونی و راه‌های روستایی در این روستا وارد کرده که این میزان خسارت در حوزه راه‌های ارتباطی روستایی، واحدهای مسکونی، معابر عمومی داخل روستا و بخش کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بخش منازل مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان، در بخش راه‌های ارتباطی روستایی ۱۵۰ میلیون تومان، در قسمت معابر داخل روستا نیز ۵۰ میلیون تومان و در بخش استخر کشاورزی ۵۰ میلیون تومان خسارت به روستای اردمه وارد شده است.

فرماندار طرقبه شاندیز افزود: در حال حاضر از نظر وضعیت راه‌های ارتباطی روستای اردمه و تردد به شهر مشکلی نیست، چون روستا راه دسترسی دیگری غیر از از راه‌های ارتباطی تخریب شده دارد و از روز گذشته برای بازسازی راه‌های روستایی، ماشین‌های بزرگ ویژه رفع لایه روبی در محل مشغول به فعالیت است.

حسینی تاکید کرد: طی بازدیدهای انجام شده از محل روستا، برای تامین کمک‌رسانی و استقرار ماشین‌آلات مورد نیاز برای بازسازی و تعمیرات خسارات وارد شده، تمهیدات و پیش‌بینی‌هایی  برنامه‌ریزی شده و مراتب به ستاد بحران خراسان رضوی نیز اطلاع‌رسانی شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خسارت سیل سیدحسن حسینی راه های ارتباطی روستای روستای اردمه میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی

امیرحمزه خزایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه طرح آبرسانی به روستا‌ها دارای تنش آبی را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در استان طی دو سال گذشته دانست.

وی ادامه داد: در این راستا قرارگاه امام حسن (ع) احداث هفت مجتمع آبرسانی در راستای آبرسانی به بیش از ۹۰ روستا را عهده‌دار است.

رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های آبرسانی روستایی، گفت: در تلاش هستیم طی یکی‌دو ماه آینده پروژه‌ها مذکور احداث شود.

احداث ۵۱ مخزن، ۱۵ ایستگاه پمپاژ و ۱۹۳ کیلومتر خط انتقال از جمله اقدامات صورت گرفته قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قراردادی ۳۰ ماه با شرکت آب و فاضلاب استان برای آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی بوده که خزایی به آن اشاره کرد.

وی از احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با مشارکت کمیته امداد و بنیان مسکن سخن گفت و افزود: آسفالت ۳۰ کیلومتر راه‌روستایی؛ ۶۴ هزار مترمربع ایزوگام برای منازل محرومان روستایی، مساجد و غسالخانه و همچنین احداث و مرمت بیش از یک‌هزار و ۳۴۱ مورد غسالخانه، منزل نیازمندان و مساجد از جمله خدمات بسیج سازندگی طی این دو سال گذشته بوده است.

خزایی با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال گذشته، گفت: افتخار می‌کنیم در کنار حمایت از دولت قدمی برای مردم برداریم و با شعار خدمت‌گذاری بی‌منت در خدمت مردم هستیم.

وی در اشاره به خدمات غیرعمرانی به توزیع بیش از ۷۵۰ هزار بسته معیشتی؛ ۵۶ هزار بسته آموزشی، کمک‌آموزشی و لوازم تحریر؛ توزیع بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان جامعه هدف؛ کمک به آزادسازی یک‌هزار و ۷۰۰ زندانی مالی؛ ایجاد اشتغال برای بیش از ۳ هزار جوان جویای کار؛ توزیع بیش از ۹ هزار متر فرش جاده‌ای در مساجد روستایی اشاره کرد.

خزایی با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی استان برای اوقات فرغت تحصیلی دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان با مراجعه به گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در شهرستان‌ها در گروه‌های جهادی در بحث خدمات‌رسانی شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • سفر بهاری به روستای ازغد طرقبه از لنز دوربین شهروندخبرنگار
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن