Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به نقش معلمان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، دوازدهم اردیبهشت روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی به مناسبت دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم پیام تبریکی صادر کرد؛

متن پیام استاندار تهران به این شرح است:

 

نون و القلم و ما یسطرون

ذات باری تعالی، قسم را ارزانی قلم کرد تا به عرشیان و فرشیان گوشزد کند که جایگاه نعمت آموختن به قدری رفیع است که حضرت علی(ع) می‌فرماید: "هر کس کلمه‌ای به من بیاموزد مرا بنده خود کرده است"؛ به همین نسبت معلمان درجه و اعتباری والایی دارند که این اعتبار به واسطه آموختن کسب شده و بر این مبنا اوج می‌گیرد؛ چراکه مسیر معلمی از سرچشمه تعلیم و تربیت به عنوان شئون خداوندی و هدیه الهی به انبیا و اولیا به منظور هدایت بشر به سوی سعادت و رستگاری جوشش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچون ادوار مختلف انقلاب اسلامی؛ آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی مهم در امر توسعه، نقشی مهم در پیشبرد اهداف مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صادر شده از سوی مقام معظم رهبری دارد، چراکه دو قشر معلم و دانش‌آموز به عنوان اقشار اثرگذار می‌توانند به عنوان اصلی‌ترین معیار یا اهداف موردنظر در این بیانیه منظور گردند؛ تأکید رهبری در این بیانیه بر حضور جوانان و نخبگان علمی و فرهنگی جامعه از جمله معلمان و دانش آموزان است که در این زمینه نیز آموزش و پرورش پیشگام رساندن کشور به اهداف و برنامه‌ های مورد نظر در این سند مهم و راهبردی ملی است؛ از اینرو نقش معلمان در تربیت آینده‌سازانی که باید این بیانیه را عملیاتی و محقق کنند بسیار پررنگ می‌باشد؛ از سوی دیگر در شرایط شیوع کرونا به رغم تعطیلی مدارس، معمان سنگر تعلیم و تربیت را خالی نکرده و در جهت ارتباط موثر با دانش‌آموزان به ویژه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی الگوی جدید تعلیمی را تجربه کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در سطح استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزارو ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در سطح استان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت ماه برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.

همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت : در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان