Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود علیمحمدی،معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان: مراسم اختتامیه جشنواره یاشماق به صورت مجازی پیش‌بینی شده است و همزمان با ماه رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه‌های ماه رمضان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول این ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های این اداره کل بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.   این مسئول خاطرنشان کرد: به مناسبت ماه رمضان مسابقات کتابخوانی و قرآن خوانی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ایام برگزار می‌شود.   معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: همچنین نخستین جشنواره گریم، چهره‌پردازی و طراحی لباس کودکان نیز به عنوان یکی از برنامه‌های ماه رمضان استان محسوب می‌شود.   علیمحمدی بیان داشت: این برنامه قرار بود اسفند ماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل محدودیت‌های موجود در ماه رمضان برگزار می‌شود.   وی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با جشنواره یاشماق در زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: اختتامیه جشنواره یاشماق به صورت مجازی پیش‌بینی شده است.   این مسئول در خصوص حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان، گفت: تمام تصمیم‌گیری‌ها در این زمینه از سوی وزارتخانه اخذ می‌شود.   معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در صورتی که هنرمندان به دلیل شیوع بیماری کرونا، متضرر شده باشند، از حمایت‌های وزارتخانه بهره‌مند می‌شوند.   علیمحمدی گفت: لغو کنسرت‌ها و اجراهای تئاتر موجب شده هنرمندان متضرر شوند که به همین دلیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید رضا قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌های موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.


دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی