Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۵هزار بسته کمک معیشتی توسط سپاه ناحیه ری در مرحله نخست رزمایش کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان شهرری توزیع شد.

سرهنگ مهدی فخاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه ۱۵هزار بسته غذایی در بین خانواده‌های نیازمند و افرادی که کسب وکارشان به واسطه بیماری کرونا دچار مشکل شده بود توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از شیوع ویروس کرونا اقدامات جهادی سپاه در زمینه‌های مختلف از جمله تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی آغاز شد و پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان این خدمات به صورت منسجم در قالب رزمایش کمک مؤمنانه همزمان با روزهای نخست ماه مبارک رمضان انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به اینکه مرحله دوم این رزمایش در نیمه دوم ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد، ادامه داد: بخشی از این بسته‌ها توسط سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تهیه و بخش زیادی نیز توسط پایگاه‌های بسیج و خیران تهیه شده است.

سرهنگ فخاری با بیان اینکه این کمک‌ها در دو بسته بهداشتی و معیشتی تهیه شده‌اند، تصریح کرد: بسته‌های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده و مواد شوینده و بسته‌های معیشتی نیز شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، خرما، گوشت و سایر مواد غذایی به ارزش بیش از ۳۰۰هزار تومان است.

وی اضافه کرد: شناسایی افرادی که به واسطه ویروس منحوس کرونا در شغل و یا معیشت دچار مشکل شده‌اند، انجام شده و این کمک‌ها توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج با حفظ کرامت آن‌ها توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) در پایان خاطرنشان کرد: به همت مجموعه سپاه، بسیجیان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور حمایت‌های معیشتی برای اقشار آسیب دیده و رفع برخی از تألمات روحی و نارسایی‌های به وجود آمده از ویروس کرونا طرح توزیع سبدهای حمایتی به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش سپاه ری ماه مبارک رمضان مقاومت بسیج رزمایش کمک بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار