Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، محمد فرید سپری  در نشستی که محققین و اعضای مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان با وی داشتند، اظهار کرد: حمایت فکری در پژوهش، ترویج و اشاعه علم کشاورزی و تبیین جایگاه بخش کشاورزی و روستایی در توسعه ملی باید در مجموعه نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  تشویق و ترغیب انجام پژوهش‌های اقتصادی کشاورزی و ایجاد فضای مناسب برای تبادل اندیشه‌های متخصصان و دست اندرکاران بخش کشاورزی و ایجاد تعامل بین محققین از دیگر امورات بسیار مهم در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان باید باشد.

سپری تاکید کرد: بخش ترویج و تحقیقات سازمان با ایجاد تغییر، بهبود نگرش و اصلاح رفتار از موازی کاری پرهیز نمایند تا دستیابی به فواید هم‌افزایی که اجرای آن بسیار راحت است عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: انجام کار به صورت گروهی هیچ مغایرتی با مدیریت فعلی ندارد و به مدیران باتجربه نیز نیاز شدیدی دارد و دربیان ساده‌تر برای ایجاد هم‌افزایی تجربه و همدلی با هم یک نیاز است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: برای تقویت نیروی انسانی حداکثر پیگیری خود را انجام می دهیم ولی با توجه با محدودیت های حادث شده در خصوص اعتبارات و استخدام نیروی انسانی باید راهکارهای افزایش بهره وری نیروی انسانی در سازمان بررسی شود.

سپری بر آموزش شغلی مستمر مدیران و کارکنان، ارتقاء انگیزش میان کارکنان برای کار بهتر و بیشتر، ایجاد زمینه های مناسب ایجاد خلاقیت مدیران و کارکنان و برقراری نظام مناسب پرداخت مبتنی بر عملکرد تاکید کرد و افزود: باید وجدان کاری و صرفه جوئی به عنوان وظیفه همگانی در بهره وری مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: کارکنان در هر سطحی از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده یا مشاغل پیچیده محتاج آموزش و یادگیری و کسب دانش و مهارت های جدید هستند و باید همواره برای بهتر انجام دادن کار از هر نوع که باشد، روش ها و اطلاعات جدیدی کسب نمایند. 

وی بر ضرورت کاربردی کردن پروژه‌های تحقیقاتی برای رفع نیاز کشور تاکید کرد و افزود: محققان بخش کشاورزی باید یافته‌های خود را در مزرعه عملیاتی کنند و آن را تنها به ارتقای مدارج علمی صرف منتهی نسازند.

سپری اضافه کرد: عملیاتی کردن طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی در کشور که از پشتوانه دانشگاهی و علمی برخوردار هستند، علاوه بر صرفه‌جویی اقتصادی در بهبود وضعیت حوزه‌های مختلف و افزایش تولید نقش بسزایی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بیان کرد کرد: در شرایطی فعلی نیازمند جهش تولید هستیم و در بخش کشاورزی ظرفیت‌های مغفول که از چشم‌های عادی پنهان مانده، انتظار میرود محققین به تشریح و چگونگی موفقیت در این فعالیت‌ها هم بپردازند.

کد خبر 4913994

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته پژوهش محصولات کشاورزی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین ایلام کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند مواسات گرگان جهش تولید ستاد مقابله با کرونا بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرهاد صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب بیجار در سال ۱۴۰۴ که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با بررسی های انجام شده تصمیمات خوبی در راستای پروژه های آب و فاضلاب در بیجار اتخاذ شده و با همکاری مسولین پروژه های مورد نظر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین با مذاکراتی که با نماینده مردم بیجار صورت گرفته و حمایت هایی که از وزرارت نیرو داشته اند قول هایی در راستای پیگیری پروژه های آبرسانی و عمرانی در سطح استان داده شده که انتظار می رود به زودی این اقدامات اجرایی شود.

فرهاد در ادامه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح های عمرانی که شامل اعتبارات ملی و استانی تا کنون هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان خاطر نشان کرد: همچنین از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب تا کنون مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در بیجار هزینه شده است که تمامی این اقدامات تقدیم به مردم شریف شهرستان بیجار خواهد شد.

کد خبر 6092819

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است