Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛«حبیب‌الله خزایی» معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بعد از دانشگاه تهران دومین دانشگاه کشور در زمینه جذب دانشجوی خارجی است که تداوم این راه نیازمند همکاری و حمایت مسوولان ارشد استان است.

او گفت: این روزها که دانشگاه علوم پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد، به عنوان دانشگاه نسل چهارم پاسخگوی نیازهای اجتماعی است و حتی یک گام فراتر از دانشگاه نسل چهارم، الهام بخش مفاهیمی هچون ایثار و فداکاری است که پزشکان و پرستاران عزیز به عینه آن را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تنها دانشگاهی است که آموزش حضوری در آن ادامه دارد و اکنون ۷۰۰ دستیار دوشادوش دیگر اساتید گرانقدر به ارایه خدمت و آموزش مشغول هستند.

او گفت در این دانشگاه تا به امروز سه هزار محتوای‌ آموزشی مجازی طراحی و ارایه شده است.

او راه اندازی دانشکده توانبخشی را از دیگر موفقیت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال گذشته دانست و گفت: برای ادامه این مسیر و رفع مشکلات موجود نیازمند فراهم ساختن زیر ساخت ها و توسعه فضای فیزیکی هستیم تا بتوانیم در سال آتی شاهد پذیرش دانشجو در رشته های مختلف این دانشکده باشیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: پزشکان و پرستاران و دیگر نیروهای کادر بهداشت و درمانی که با دردهای مردم دست و پنجه نرم می کنند و در جهت کاهش آلام آنان دلسوزانه تلاش می کنند.

خزایی گفت: در بحران شیوع ویروس کرونا اعضای هیات علمی بالینی این دانشگاه در خط مقدم مبارزه با کرونا در مراکز درمانی و اعضای هیات علمی پایه نیز در جبهه ای دیگر در تولید مواد ضد عفونی و تولید محتواهای آموزشی پیشتاز بودند.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی استاد دانشگاه دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه