Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس هیات ورزش روستایی وبازی های بومی و محلی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان تجهیز و راه اندازی شد.

محمد امیربراهویی در گفت وگو با ایسنا افزود: ایجاد و راه‌اندازی خانه‌های ورزشی در سطح استان یکی از طرح‌های موفق دولت در توسعه ورزش همگانی، سلامت جامعه و ایجاد نشاط اجتماعی در سطح روستاها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: با ارسال تجهیزات  ۱۵ خانه ورزش روستایی جدید به روستاهای سطح استان تعداد خانه‌های ورزش روستایی در سطح استان به  ۲۵۷ خانه ورزش روستایی رسید. 

رییس هیات ورزش روستایی وبازی های بومی و محلی استان سیستان و بلوچستان هدف از تجهیز و راه‌اندازی این خانه‌های ورزشی را ایجاد قطب‌های ورزش روستایی، شور و نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

براهویی با تاکید بر کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح روستاها اظهارداشت: راه‌اندازی و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در روستاهای سطح استان توانسته تاثیرات مثبتی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، در این مناطق داشته باشد.

رئیس هیات بازی‌های بومی و محلی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: امیدواریم با ادامه اجرای این طرح بتوان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان روستایی و همچنین سبب شور و نشاط و افزایش سلامت جسم، روح و روان مردم این مناطق باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازی های بومی محلی سيستان و بلوچستان خانه ورزش روستایی کاهش آسیب های اجتماعی خانه ورزش روستایی سیستان و بلوچستان خانه های ورزش راه اندازی سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین روز ازنمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، این استان دارای قابلیتهای فراوانی در صنعت ، معدن ، شیلات و کشاورزی است و در روز پایانی این نمایشگاه تفاهم نامه هایی امضا شد .

جزئیات بیشتر را در این گزارش ببیند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • پنجمین روز از نمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان
  • پنجمین روز ازنمایشگاه اکسپو وحضور سرمایه گذران درغرفه سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان