Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مهدیزاده گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات مومنانه شهرستان نایین، باحضور جمعی از مسئولان شهرستان، ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

«محسن مهدیزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نایین گفت: رزمایش مواسات مومنانه با هدف تکریم مومنانه خانواده های نیازمند، با رمز «یاصاحب الزمان(عج)» با توزیع ۵۰۰سبد غذایی به ارزش افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان نایین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین با اشاره به اینکه مرحله دوم این رزمایش هم از هفته آینده اجرا خواهد شد، افزود: این بسته ها به ارزش ۲میلیون و پانصدهزار ریال و شامل برنج، گوشت، سویا، روغن، ماکارونی، خرما، حبوبات و پک های فرهنگی است که هزینه های آن توسط خیرین تامین شده است.


وی با بیان اینکه تاکنون افزون بر ۱۶۰۰نفر از نیازمندان شهرستان نایین در سامانه مهر کریمانه توسط معتمدان محل و رده های بسیج شناسایی شده اند، گفت: از این تعداد، ۱۰۰۰نفر شناسایی جدید صورت گرفته که در سامانه های بهزیستی و کمیته امداد موجود نیستند و همچنین نیز ثبت نام و شناسایی ادامه دارد.


مهدیزاده افزود: شهروندان برای مشارکت در این امر خیر می توانند کمک های نقدی خود را به کارت ۰۷۹۳-۴۹۱۸-۸۱۱۱-۶۲۷۳ به نام ناحیه مقاومت بسیج نایین واریز کرده و یا کمک های غیر نقدی خود را به صورت ارزاق، به پایگاه های بسیج شهرستان تحویل دهند.

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی کمک مومنانه رزمایش مواسات و همدلی نایین رزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ یک سالن ورزشی در انتهای بلوار طوبی شهرک یاغچیان در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در مرحله آرماتوربندی در حال احداث است که بزودی بتن ریزی آن آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۲ احداث این سالن ورزشی را به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک‌های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین از احداث سالن ورزشی دیگری با عنوان سالن تنیس در شهرک یاغچیان خبر داد و تصریح کرد: این سالن ورزشی نیز در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان و برای استفاده ورزش دوستان در ۲۶۵ مترمربع مساحت و اعتبار اولیه شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در خیابان نور به اجرا درآمده و در مرحله لاشه چینی برای اجرای فونداسیون است.

کد خبر 6096625

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز