Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه لایپزیش اعتقاد دارد که یا بازیکنان باید با قیمت واقعی خود به فروش بروند و یا پس از اتمام قراردادشان، به صورت رایگان لایپزیش را ترک کنند.

طرفداری- شایعات زیادی پیرامون بازیکنان مستعد لایپزیش وجود دارد و به نظر می رسد که دایوت اوپامکانو و تیمو ورنر در تابستان آتی این تیم را ترک کنند.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه لایپزیش، از اولیور مینتسلاف راجع به علاقه لیورپول به ورنر و علاقه بایرن مونیخ به جذب اوپامکانو سوال شد و او اینگونه پاسخ داد:

ما هیچ بازیکنی را زیر قیمت خود به فروش نخواهیم رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما این را می دانیم که در صورت به پایان رسیدن قرارداد هر بازیکنی، آن بازیکن می تواند به صورت آزاد و رایگان باشگاه ما را ترک کند و هیچ شکی در این موضوع نیست. ما یک ترکیب عالی از بازیکنان با استعداد را در اختیار داریم. نیازی نیست که ما در بازار نقل و انتقالاتی فعال باشیم زیرا به اندازه کافی بازیکنان خوبی داریم که بتوانیم در فصل بعد نیز عملکرد خوبی داشته باشیم. فقط ممکن است فروش برخی از بازیکنان در پنجره نقل و انتقالاتی برای ما ضرورت داشته باشد. تیم ما تحت هدایت ناگلزمن پیشرفت زیادی داشته است و حتی بهتر از این هم خواهد شد. بنابراین من از بابت پنجره نقل و انتقالات آرامش خاطر خواهم داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در تابستان امسال برای فصل آینده تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد و یکی از پست‌هایی که شایعاتی در مورد آن وجود دارد، دروازه‌بان است. 

یان اوبلاک وضعیت خود را به عنوان یک بازیکن غیرقابل جایگزین از دست داده و اتلتیکو می‌خواهد به پیشنهاداتی که برای او می‌آید، گوش دهد. شرایط تا حدودی در مورد اوبلاک تغییر کرده است چون قبلاً هرگز در مورد فروش او حرف زده نمی‌شد، اما گلر اسلونیایی حالا در فهرست خروجی‌هاست. 

اتلتیکو تا جایی که شرایط مالی این امکان را فراهم کند، تیمش را ترمیم خواهد کرد. ایده مدیریت ورزشی به رهبری کارلوس بوچرو و با آندره آ برتا به عنوان مدیر ورزشی، خلاص شدن از شر بازیکنان با دستمزد بسیار بالاست و اوبلاک با 10 میلیون یورو دریافتی خالص یکی از همین‌هاست. او تا سال 2028 قرارداد دارد و ارزش بازارش 30 میلیون یورو است. اوبلاک بند فسخ 120 میلیونی هم دارد.

اوبلاک 441 بازی با پیراهن اتلتیکو انجام داده است. او 9 فصل در باشگاه مادریدی بوده و به یکی از بازیکنان تاریخی اتلتیکو تبدیل شده است. اوبلاک یک لالیگا، یک سوپرجام اسپانیا، یک سوپرجام اروپا و یک لیگ اروپا را با اتلتیکو برده و پنج بار بهترین دروازه‌بان فصل لالیگا شده است.

دیگر خبرها

  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com