Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:18:05 GMT

واکنش پارس جنوبی به کسر امتیاز

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۶۵۶۵

واکنش پارس جنوبی به کسر امتیاز

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم به خبر احتمال کسر امتیاز از این تیم توسط سرپرست نساجی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، ایزد سیف‌الله‌پور، مدیر تیم نساجی مازندران که مجموعه‌ای ورزشی و اقامتی در تهران دارد، اعلام کرده سال گذشته امکانات ورزشی ازجمله استخر، سالن بدنسازی و ... را برای چندین ماه به پارس جنوبی اجاره داده بود، اما جمی‌ها با آنها تسویه حساب نکردند و به همین دلیل و با شکایت‌های انجام شده، احتمالا از این تیم کسر امتیاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراد مرادی، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با بیان اینکه موضوع بدهی به یکی از هتل‌ها، یک مسئله خارج از فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود، اظهار کرد: هتل برای درخواست پرداخت طلب خود، نمی‌تواند به فدراسیون شکایت کند و باید از طریق دادگاه اقدام کند.

او ادامه داد: مدیر هتل در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایتی را مطرح کرده و ما هم اعلام کرده‌ایم بدهی را پرداخت می‌کنیم، اما در رای کمیته تعیین وضعیت هم موضوع کسر ۶ امتیاز مطرح نشده است.

 

مرادی در این باره به آوای بوشهر می‌گوید: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور بهاروند و مدیر آن هتل در فدراسیون فوتبال داشتیم که قرار شد در هفته آینده بخشی از بدهی هتل را پرداخت کنیم و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی یادآور شد: در شرایطی که از زمان حضور هومن افاضلی به‌عنوان سرمربی پارس جم، نظم خوبی در تیم حاکم شده و پیروزی ارزشمندی برابر تراکتور و دو تساوی خوبِ بیرون از خانه داشتیم، هجمه‌ها علیه تیم ما جای تعجب دارد!

 

او تاکید کرد: شرایط تیم پارس، دارای ثبات خوبی است و موانع کوچک هم قابل رفع است که بدون تردید با قدرت، مسیر را ادامه خواهیم داد.

پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است