Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@22:50:00 GMT

سرمربی صادق محرمی در راه فوتبال ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۶۸۵۴

سرمربی صادق محرمی در راه فوتبال ترکیه

نناد بلیتسا سرمربی سابق تیم دیناموزاگرب به احتمال بسیار زیاد، به عنوان سرمربی آتی تیم فنرباغچه استانبول برگزیده خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از یک سال فوق العاده در دیناموزاگرب، بلیتسا از مربیان مورد توجه اروپایی محسوب می‌شود و این احتمال دارد که او را سال آینده در یکباشگاه خوب اروپایی بیینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر اغلب شایعات مربوط به باشگاه فنرباغچه ترکیه است که بعد از یک دوره بحرانی به دنبال مربی ای است که بتواند تیم را جوان کند و شرایط تازه ای را برای باشگاه رقم بزند.

به گفته تلویزیون TRT مذاکرات بین مدیران فنر و بلیتسا پیش رفته و این مربی به احتمال زیاد به زودی سرمربی فنرباغچع می‌شود. او که در باشگاه دینامو ۱.۲ میلیون یورو دستمزد داشته، از فنرباغچه سالی ۱.۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد. بلیتسا به TRT گفته است:

بله من با باشگاه صحبت کردم و مذاکرات ما در حال انجام است.

نکته مهم در انتخاب او، روش این مربی در جوان کردن تیم، استعداد یابی و کشف ستاره های آینده فوتبال است. فنرباغچه بعد از سرمایه گذاری روی بازیکنان مسن قصد دارد با بودجه ۸.۱ میلیون یورویی تیم خود را جوان کند و این کار را به بلیستا خواهد سپرد. فنر در حال حاضر در رده نهم جدول سوپرلیگ ترکیه جای دارد که به هیچ وجه در حد انتظارات هواداران این باشگاه پرطرفدار ترک نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فنرباغچه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آن‌ها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد، اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!