Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@08:56:22 GMT

سخنرانی سیدحسن نصرالله به مناسبت ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۶۸۸۴

سخنرانی سیدحسن نصرالله به مناسبت ماه رمضان

به گزارش المنار، سید حسن نصرالله سخنرانی جمعه شب خود را به صحبت درباره موضوعات مذهبی و فضیلت ماه مبارک رمضان اختصاص داد و افزود که در مورد مسائل سیاسی دوشنبه این هفته سخنرانی خواهد کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان معمولاً در این سخنرانی‌های خود به مسائل عبادی مربوط به ماه مبارک رمضان و هم چنین آخرین تحولات سیاسی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنان جمعه شب خود روز کارگر را تبریک گفت و اعلام کرد که در مورد مسائل سیاسی در سخنرانی عصر دوشنبه (۱۵ اردیبهشت) که قرار است ساعت ۱۷ به وقت لبنان (۱۸:۳۰ به وقت تهران) ایراد شود، صحبت خواهد کرد.

دبیرکل حزب الله در سخنرانی گفت: صبر و بردباری امری ستایش شده است و خداوند خصلت صبر در مومنان و مجاهدان را می ستاید و این نشانگر جایگاه صبر نزد پروردگار است.

سید حسن نصرالله افزود: اگر می خواهیم خداوند را دوست داشته باشیم باید صبر کنیم چرا که خداوند صابران را دوست دارد. بنابراین باید در مشکلات خود صبر پیشه کنیم.

دبیرکل حزب الله ادامه داد: خداوند در آیات متعددی می فرماید که خداوند با صابران است و این به معنای آن است که خداوند می گوید ای زنان و مردان صبور من با شما هستم. این برای انسان چه مقدار تکیه گاه است؟ چقدر برای انسان صبور کرامت و شرف است؟

سید حسن نصرالله با بیان اینکه انسان باید در مشکلات خداوند را یاد کند، تصریح کرد: بزرگترین چیزی که انسان از لحاظ عقلی و روحی می تواند به آن برسد این است که بداند خداوند همراه اوست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سید حسن نصرالله ماه رمضان سخنرانی حزب الله لبنان پارسی خبر سید حسن نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران

زمانی که علیرضا زاکانی، شهردار تهران در صحن شورای شهر شروع به سخنرانی درباره قرارداد واگن چینی کرد، جعفر تشکری هاشمی صحن را ترک کرد. منبع: شرق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • چرا به سمت قبله نماز می‌خوانیم؟ + دلائل علمی
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند