Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: برای رساندن تیم به شرایط مطلوب پیش از کرونا کار سختی پیش رو داریم.

امیرعلی احمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم محتشم تبریزدر مرحله نهایی لیگ دسته 3 کشور، بعد از یکی دو تساوی خانگی در مسیر موفقیت و پیروزی قرار گرفته بود و در 3 بازی آخر خود 7 امتیاز گرفته و با اقتدار در صدر جدول بودیم که مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در آن مقطع بهترین تصمیم برای حفظ سلامتی بازیکنان و تماشاگران اتخاذ شده و مسابقات تعطیل اعلام شد و شاید ما بیشتر از هر تیمی دیگر متضرر شدیم و همانطور که گفتم سلامتی مردم و تماشاگران و بازیکنان بیشتر از فوتبال و نتایج آن برایم‌مان اهمیت داشت.

احمدزاده در مورد ادامه مسابقات گفت: اگر مجوز تمرینات صادر شود کار سختی را پیش رو داشته و باید مجددا بدنسازی کرده و تیم را به شرایط مطلوب گذشته برسانیم.

وی در مورد اتمام مسابقات بدون برگزاری مسابقات گفت: چندین کشور صاحب سبک در فوتبال مانند آرژانتین و فرانسه پایان لیگ خود را اعلام کردند و فکر می‌کنم کشورهای دیگری هم به این جمع اضافه شوند و شاید تصمیم منطقی هم اتمام مسابقات باشد.

وی افزود: به هر حال باید در نظر بگیریم تقریبا تمامی تیم‌های لیگ دسته 3 توسط بخش خصوصی اداره شده و سازمان لیگ باید شرایط مالکین تیم‌ها را نیز در نظر گیرد و هزینه‌ها به شکلی افزایش نیابد که بخش خصوصی از ادامه تیمداری منصرف شود.

بازیکن سابق تیم تراکتور تصریح کرد: در مورد تیم‌های صعود کننده به لیگ دسته 2 اگر نتایج تا نیم فصل محاسبه شود و یا در هفته‌ای که تعطیل اعلام شد، تیم محتشم با اقتدار در صدر قرار داشته و صعود تیم ما با توجه به شرایط جدول و فاصله‌ای که با سایر تیم های ایجاد کردیم، تصمیم منصفانه‌ای می‌تواند تلقی شود و هر جوری که حساب کنند حق تیم محتشم صعود به لیگ دسته 2 کشور است.

وی گفت: جا دارد از حمایت‌های مهندس مهدی‌زاده مالک باشگاه تشکر کنم که تمامی امکانات مطلوب برای تیم را فراهم کردند.

انتهای پیام/60017

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز فوتبال حق لیگ دسته فارس تبریز احمدزاده محتشم لیگ دسته 3 مهدی زاده تیم محتشم لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه

درپایان مسابقات کشوری شطرنج مجتبی ترازوی عدل از ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت و مهدی صمدی فر از بناب و سینا صائمی از تبریز دوم و سوم شدند.

این مسابقات با شرکت ۱۶۱ ورزشکار در ۱۰ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.

ورزشکاران استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها به هشت نفر اول جوایزی اهدا شد.

رقابت‌های شطرنج نکوداشت روز مراغه به مدت یک روز در خانه شطرنج سهند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد