Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‎جمهور اسبق لبنان اعلام کرد که آمریکا و اسرائیل از عناصر تکفیری برای ترور «رفیق الحریری» و نابودی سوریه استفاده کردند. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «امیل لحود» رئیس جمهور اسبق لبنان با اشاره به تحولات کنونی لبنان و مشکلات اقتصادی این کشور گفت اگر «حسان دیاب» نخست‌وزیر لبنان اگر بخواهد می‌تواند مقاومت و موفق عمل کند، زیرا وی مرد صالحی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیل لحود که با شبکه خبری المیادین گفت‌وگو می‎کرد، افزود: برای اولین بار از زمان استقلال لبنان، طرح اقتصادی کشور موفق عمل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه سعد الحریری نخست وزیر سابق این کشور، سیاستمداران را خریداری کرده است، برخی سیاستمداران مانند مافیایی عمل می‌کنند که بین خودشان می‎جنگنند، اما غنایم را بین خود تقسیم می‎کنند.

 

در  حال تکمیل...

R1283/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد