Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خنیفر شامگاه جمعه در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از خطوط تولید شرکت لوله‌سازی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در سال گذشته که رونق تولید نامگذاری شد، رکورد تناژی تولید ۲ سال گذشته این شرکت شکست. در سال ۹۸ بیش از ۱۴۵ هزار تن افزایش تولید در این شرکت محقق شد که باعث حفظ و پایداری فرصت‌های شغلی موجود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل لوله سازی اهواز همچنین به بهبود رکورد تولید متراژ طولی لوله، توسط این شرکت بعد از ۱۴ سال اشاره‌کرد و افزود: تلاش می‌شود در سالی که به نام سال جهش تولید نامگذاری شده، با محصول لوله‌های ۵۶ اسپیرال که برای اولین بار در استان تولید می‌شود به رکود جدیدی دست پیدا کنیم.

خنیفر با اشاره به اینکه در حال حاضر این شرکت برای سال جاری میزان ۴۰۰ هزار تن ظرفیت قطعی پروژه دارد، افزود: این میزان سفارش کار، در طول پنج سال اخیر بی‌سابقه است.در صورت تحقق این میزان تعهد، قطعا پروژه‌های جدیدی را در راستای جهش تولید جذب خواهیم کرد.

وی مهمتری کارفرماهای این شرکت را مهندسی توسعه نفت و شرکت ملی گاز ایران معرفی کرد و گفت: یکی از مهمترین پروژه‌هایی که در آن مشارکت داریم، طرح خط لوله یک هزار و ۱۰۰ کیلومتری گوره به جاسک است.

پروژه خط لوله گوره به جاسک به منظور امنیت و پایداری صادرات نفت کشور تا سال ۱۴۰۰ باید به بهره‌برداری برسد.

شرکت لوله سازی اهواز تامین بیش از ۵۰ درصد خط لوله یک هزار و ۱۰۰ کیلومتری گوره - جاسک را متعهد شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ایران شرکت ملی گاز صادرات نفت نفت لوله بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی لوله سازی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: در پی اعلام نتایج پیگرانی هوشمند و مشخص شدن تعداد ۱۴۴ نقطه دارای خوردگی در بازرسی واحد خوردگی منطقه، عملیات ایمن سازی در دستور کار قرار گرفت.
محمدحسن بگی افزود: از نکات حائز اهمیت این عملیات با توجه به خوردگی‌های خط لوله ۱۲ اینچ درون کیسینگ تقاطع بلوار پالایشگاه، می‌توان به دو مرحله عملیات برش و جابجایی کیسینگ ۲۴ اینچ اشاره کرد که ایمن سازی آن با نصب و جوشکاری درمجموع به طول ۲۸.۵ متر نیم لوله با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط محقق شد.
وی گفت: در این عملیات برای نخستین بار هافسل هات بند شعاع خم ۷D با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط منطقه در شرکت خطوط لوله طراحی و نصب شد که پس از تعمیرات و ایمن سازی لازم لوله، کیسینگ مجدد به صورت استاندارد با شرایط اولیه نصب شد.
بگی با اشاره به تست سر جوش‌ها توسط کارشناسان بازرسی فنی گفت: در این عملیات که با همکاری واحد‌های تعمیرات خط، خوردگی، ترابری، HSE و بازرسی فنی انجام شد، جمعا ۱۴۴ نقطه خوردگی که از این تعداد ۶۳ مورد بالای ۳۰ درصد و همچنین بیشترین خوردگی با ۷۹ درصد ثبت شده بود، ایمن سازی شد.

دیگر خبرها

  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در کشور
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • وزیر نفت: تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد