Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-03@04:20:41 GMT

معلمان با رفتار خود افراد را به سوی خدا هدایت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۷۲۰۵

معلمان با رفتار خود افراد را به سوی خدا هدایت می‌کنند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی شامگاه جمعه در سخنانی با اشاره به هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم اظهار داشت: این هفته را به حضور معلمان شریف و نجیب تبریک می گویم و یاد استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌دارم.

وی با بیان اینکه معلمان مشعل داران فروزان هدایت هستند، تصریح کرد: دانشمندان و صاحبان علم که معلمان از جمله این فرهیختگان هستند، با عمل و رفتار خود متعلمین را به سوی راه و مسیر خدا هدایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: خداوند متعال در آیات قرآن کریم صاحبان علم و اندیشه را در زمره کسانی قرار داده است که به یگانگی خدا شهادت می‌دهند.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه در حالی که رویداد جدیدی در جهان واقع شده است و ویروس کرونا همه جهان را در بر گرفته و کشور ما را هم در بر گرفته است، انتظار می‌رود معلمین و فرهنگیان و دانش آموزان و اولیای آنها در چهار جشنواره به نام‌های جشنواره تربیت ماندگار، نوای امید، شاد، یاری گران زندگی و بهار سلامتی شرکت کنند و با استقبالی که از این ۴ جشنواره به عمل می‌آورند ثابت کنند در حالی که مدافعان سلامت و کادر درمانی پیام آور سلامت برای مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی هستند، با شرکت در این جشنواره‌ها ثابت کنند که تعلیم و تربیت تعطیل نیست و فرهیختگان با شیوه‌های دیگری در عرصه آموزش و تربیت حضور فعال دارند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو

محمدمهدی ناصحی افزود: سازمان بیمه سلامت برای بیماران خاص نیازمند تجهیزات حرکتی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان از محل صندوق بیماران خاص برای تهیه دست و پای کربنی پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: برای سایر افرادی که در سوانح و تصادفات دچار قطع عضو می‌شوند سهم هر دستگاه تقسیم شده و توافقاتی با محوریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته که بر اساس ابلاغ این معاونت سهم بیمه سلامت ۳۰ درصد و سهم سازمان بهزیستی ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است که ما منتظر اجرایی شدن این مصوبه در سال جاری هستیم.

ناصحی گفت: قرار است سازمان بهزیستی متولی این امر باشد تا دست و پای کربنی که در شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شدند بر اساس این مصوبه مورد حمایت قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • چرا روند کاهش وزن به نقطه «ثابت» می‌رسد؟
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم | ثواب این مسئله بیش از ۸ سال جنگ است | افراد باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند | تشدید اقدامات در حوزه حجاب
  • بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • معلم هدایت‌گر جامعه است
  • معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند