Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@08:35:52 GMT

شهادت ۶ نیروی الحشدالشعبی در حمله داعش در استان صلاح‌الدین

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۷۳۱۹

شهادت ۶ نیروی الحشدالشعبی در حمله داعش در استان صلاح‌الدین

۶ نفر از نیروهای الحشدالشعبی در حمله گروه تروریتس داعش در استان صلاح‌الدین به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری عراق خبر داد در حمله گروه تروریستی به نیروهای الحشدالشعبی در منطقه «مکیشیفه» در استان صلاح‌الدین ۶ نفر از نیروهای الحشد الشعبی به شهادت رسیدند.

چند روز پیش «علی الحسینی» مسئول هماهنگی الحشد الشعبی در محور شمال از نقاط تمرکز تروریست‌های داعش در عراق، در سه استان صلاح‌الدین، دیالی و کرکوک پرده برداشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به وبسایت المعلومه گفته بود که عمده فعالیت تروریست‌ها در مناطق «المطیبیجة»، «تلال عباس»، و کوه‌های منطقه «الحویجه» و رشته کوه «حمرین» صورت می‌گیرد که این مناطق همزمان سه استان  صلاح‌الدین، دیالی و کرکوک را تحت‌الشعاع امنیتی قرار داده است.

به گفته وی این «مناطق سیاه» به علت دارا بودن عوارض جغرافیایی پیچیده، مراکز فعالیت داعش محسوب می‌شود؛ مناطقی که در مدت اخیر فعالیت‌ها در آن‌ها افزایش یافته و تروریست‌ها تلاش می‌کنند به نیروهای امنیتی حمله کنند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: داعش عراق شهادت صلاح الدین استان صلاح الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 غروب امروز در عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت. طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. نخستین تصاویر محلی‌ها از این خودرو پس از هدف قرار گرفتن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان