Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:12:36 GMT

ادامه تمرینات کلن با وجود ابتلای سه بازیکن به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۷۴۴۷

ادامه تمرینات کلن با وجود ابتلای سه بازیکن به کرونا

باشگاه کلن آلمان اعلام کرد که با وجود ابتلای سه بازیکن این تیم به ویروس کرونا تمرینات خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، باشگاه کلن اعلام کرد که نتیجه آزمایش کرونای سه بازیکن این تیم مثبت بوده است.

این باشگاه آلمانی با آن که سه بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده اند اعلام کرد که تمرینات خود را ادامه خواهد  داد و خبری از تعطیلی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلن نام این سه بازیکن را اعلام نکرد و تاکید کرد که به احترام آنها نامشان فاش نمی شود اما آنها ۱۴ روز در قرنطینه خواهند بود تا نشانه های ویروس به کلی از آنها از بین رود.

باشگاه های فوتبال در آلمان این روزها به خاطر تعطیلی لیگ در آستانه ورشکستگی قرار گرفته اند. آنها امیدوار هستند که هر چه سریع تر مجوز برگزاری لیگ صادر شود تا بتوانند خود را از این شرایط سختی که دارند خارج کنند.

آلمان جزو ۵ کشور نخست جهان در شمار مبتلایان به ویروس کرونا است با این حال پیش بینی می شود که رقابت های بوندسلیگا از نیمه دوم ماه جاری میلادی از سر گرفته شود. قرار است که این هفته تصمیم نهایی در این باره گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوندسليگا سه بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جورجینیو برای دست کم یک فصل دیگر پیراهن آرسنال را به تن خواهد کرد

طرفداری | به گزارش دیوید اورنستین، آرسنال از عملکرد جورجینیو در فصل جاری رضایت دارد و می‌خواهد در روزهای آتی، قرارداد جدیدی به این بازیکن پیشنهاد کند. جورجینیو که در زمستان ۲۰۲۳ و با قراردادی ۱۸ ماهه از چلسی به آرسنال پیوست، در فصل جاری نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشته و از عناصر اصلی موفقیت توپچی‌ها در لیگ و لیگ قهرمانان بوده‌است. بر اساس خبرها، خود بازیکن نیز از ماندن در لندن استقبال می‌کند و به احتمال بالا، به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت خواهد داد.

قراداد جورجینیو با آرسنال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و بند تمدید یک ساله نیز در آن گنجانده شده‌است؛ با این حال آرسنال قصد دارد با ارائه پیشنهادی جدید که می‌تواند با افزایش دستمزد هم همراه باشد، قدردانی خود از هافبک ۳۲ ساله تیمش را نشان دهد. جورجینیو تا به اینجای فصل ۳۵ بازی برای آرسنال انجام داده و آمار ۱ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال