Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش در آیین تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان امام علی (ع) تبریز گفت: از زمانی که بحث تهدید کرونا در کشور به وجود آمد، نیرو‌های مسلح کشور اقدامات بسیار ارزنده‌ای را انجام دادند که تمامی مردم و مسئولان شاهد آن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تقویت یگان‌های جنگ نوین و بهداشت و درمان که متخصص مقابله با این نوع تهدید هستند سرلوحه اقدامات نیرو‌های مسلح کشور قرار گرفت و در این راستا اقداماتی، چون رزمایش ارتش در پنج محور نمایش قدرت توان رزمی، رفع آلودگی از محیط‌ها و اماکن، ایجاد ایستگاه‌های پایش بیماری کرونا در شهر‌ها و ایجاد ۱۷ پایگاه بین شهری و بین استانی انجام گرفت.

حاجیلو ادامه داد: ۶۰ پایگاه پایش در شهر‌های مختلف استان‌های شالغرب کشور توسط ارتش ایجاد شد و تعدادی از بیمارستان‌های ارتش نیز به عنوان بیمارستان مرجع پذیرای بیماران کرونایی خدمت‌رسانی کرد؛ در بخشی از شهرستان‌ها هم با توجه به اعلام نیاز، نیرو‌های درمانی ارتش اعزام شدند.

سرتیپ دوم حاجیلو افزود: بیمارستان امام علی (ع) به عنوان بیمارستان مرجع، ضمن پذیرش و مداوای بیماران غیرنظامی در بحث کنترل استراحتگاه در شهرستان تبریز بیش از ۳۳۰ تخت را مدیریت می‌کند.

او با اشاره به ریسک بالای فعالیت مدافعان سلامت در شرایط کنونی، اظهار کرد: ارتشیان در ششمین رزمایش نیز خوش درخشیدید و کمک‌های مومنانه در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

رئیس بیمارستان امام علی (ع) نیز در این مراسم، گفت: این بیمارستان، ۲۰۰ تخت در مجتمع امام علی (ع)، ۷۰ تخت در مجتمع شهید کسایی به صورت سوییت و ۵۰ تخت مستقر در ندامتگاه دارد.

ساسان محسنی افزود: تاکنون نزدیک به ۱۱۴۶ نفر مشکوک به کرونا به این بیمارستان مراجعه کرده که نزدیک به ۸۰ نفر بستری شده و ۲۹۹ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور

آفتاب‌‌نیوز :

رییس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور، از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به کشور خبر داد.

سردار کریمی گفت: متهم این پرونده به عنوان ترخیص کار کالای بازرگانی در دو مرحله، حدود ۴۰۰ کانتینر کالا را تحویل شاکی داده و قادر به جلب اعتماد وی می‌شود.

وی افزود: این فرد در مرحله سوم و آخرین محموله وارداتی را که شامل ۹۳ کانتینر به ارزش دو میلیون دلار معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده را به مشتری‌های تعیین شده نداده و بدون اطلاع مالک تمامی کالا‌ها را به اشخاص دیگری به فروش رسانده و با تصاحب مبلغ حاصل از فروش به یکی از کشور‌های همسایه متواری می‌شود.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا ضمن اشاره به خروج غیر قانونی متهم از کشور با هویت جعلی و اقامت در یکی از کشور‌های همسایه بیان داشت: بر اساس اعلام مراجع قضائی مبنی بر متواری شدن نامبرده، موضوع شناسایی، دستگیری و استرداد وی در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

سردار کریمی اظهار داشت: پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفا مورد ردیابی و شناسایی قرار داده و وی را دستگیر می‌کند.

وی در پایان ضمن هشدار به بازرگانان کشور و لزوم اخذ تضمین در معاملات خود و همچنین اشاره به تلاش پلیس بین‌الملل فراجا، در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرمان و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آنان به مرز‌های ورودی کشور خاطرنشان کرد: متهم توسط مأموران پلیس بین‌الملل فراجا، از طریق مرز هوایی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به کشور مسترد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح