Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:45:25 GMT

تعامل اوقاف زنجان با شبکه اشراق

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۷۷۱۱

تعامل اوقاف زنجان با شبکه اشراق

حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بر اهمیت و ظرفیت رسانه ملی در خصوص تبلیغ و ترویج امور مذهبی و فرهنگی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام کرمی تصریح کرد: ظرفیت‌های موجود در حوزه اوقاف باید در خدمت آموزش و تبلیغ مبانی دینی باشد و بهترین مسیر برای تحقق این هدف بهره مندی از رسانه گسترده و پرمخاطبی مانند صدا و سیماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد:با توجه به دغدغه‌های مشترک و به صورت کاملاً اشتراکی در جهت تاکید بر اهمییت موضوع وقف و تاثیر آن در حل مشکلات جامعه برنامه‌های مدون تهیه و آن را در قالب یک کار مشترک به اجرا خواهیم رساند.

حجت الاسلام کرمی به برنامه‌های که در حال حاضر به صورت مشترک تهیه و از شبکه استانی در حال پخش است اشاره کرد و گفت:برنامه قرار شب که با همکاری تبلیغات اسلامی استان تهیه  و هر شب ساعت ۲۳ از این شبکه به روی آنتن می‌رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان  ادامه داد: مسابقه افطارلیق و اوبا شدانیلق از دیگر برنامه‌های هستند که  در ماه رمضان هر روز قبل از افطار و سحرگاهان از صدا وسیمای مرکز زنجان به صورت زنده پخش می‌شود.

کرمی گفت:بخشی از فعالیت‌های مشترک با سازمان صدا وسیما‌ی مرکز زنجان  معرفی موقوفات استان باحضور معاونین در برنامه عید فطر خواهد بود.

او پخش ۱۰ برنامه از رادیو و تولید خبر‌های مربوط از عملکرد اداره اوقاف شهرستان هاو  مسابقه صحفیه سجادیه و پخش مناجات خوانی از حسینیه اعظم زنجان را از دیگر فعالیت‌های مشترک مابین این دوسازمان برشمرد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف زنجان شبکه اشراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر کرمی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفری یک روزه به یاسوج از برخی پروژه‌های این دانشگاه بازدید می‌کند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه‌های وزیر علوم در این سفر، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی و بازید از چندین پروژه فعال است.

وی مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیئت رئیسه، دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه و زیارت مقبره شهید گمنام، را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

کرمی افزود: وزیر علوم در این سفر در نشست آمایش آموزش عالی که با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و دیگر مسئولان برگزار می‌شود، شرکت کرده و نشستی نیز با اعضای هیئت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی خواهد داشت.

کد خبر 6088508

دیگر خبرها

  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است