Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علی محمدیان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه سقز گفت: جمعی از پیمانکاران و خیران حوزه عمران این شهرستان، در راستای پیشگیری و انتقال ویروس کرونا، برای خرید و تامین بخشی از تجهیزات پزشکی بیمارستان‌های سقز، ٧٠٠ میلیون ریال به این حوزه کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه جمع آوری این کمک‌ها بیشتر بصورت غیر نقدی انجام شده است، اضافه کرد: پیمانکاران و حوزه عمران این شهرستان در طول شیوع کرونا، چندین بار به بخش درمان بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و تامین اجتماعی سقز کمک کردند.

محمدیان افزود: کمک‌های خیران در تامین هشت هزار متر پارچه برای تهیه یک هزار و ۱۰۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی، تهیه اقلام مصرفی نقاهتگاه پنجاه تخت خوابی، خرید ست مانومتر اکسیژن بیمارستان امام (ره)، تهیه ۲ هزار عدد کاور کفش، تهیه یک هزار مورد کلاه بیمار، یک هزار و ۵۰۰ دست دستکش لاتکس معاینه و تهیه ٢٠٠ عدد ماسک n ۹۵ جمع آوری بوده است.

او با اشاره به اینکه، بختیار امینی، مدیر عامل شرکت ساختمانی چهل چشمه، نماینده حوزه عمران، برای پیگیری و انجام این امور بوده است، افزود: اقلام خریداری شده به تناوب نیاز، تحویل بیمارستان‌های امام (ره) و تامین اجتماعی، نقاهتگاه و پرسنل خدوم آرامستان شده است.

معاون هماهنگی امور امور عمرانی فرمانداری ویژه سقز تاکید کرد: شهروندان سقزی باید در مساله کرونا و خطرات آن هوشیارتر از قبل عمل کنند، چون هنوز کرونا به تمامی با پایان نرسیده بنابراین همه یاری‌دهنده هم باشیم تا کرونا را برای همیشه شکست دهیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس توزیع سبد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • کارکرد انتقادی و راهبری فیلم های مستند کمرنگ شده است
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود