Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@04:31:35 GMT

کشف انبار احتکار دستکش لاتکس

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۸۳۴۵

کشف انبار احتکار دستکش لاتکس

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت از کشف بیش از هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده الکلی و 38 هزار دستکش لاتکس به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ حاج احمد میرزایی گفت: روز گذشته با رصد های اطلاعاتی، تیم عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در جریان جمع آوری اقلام بهداشتی سلامت محور در انباری در حوالی میدان آرژانتین قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی به دست آمد که 2 محتکر با همکاری یکدیگر تعداد زیادی دستکش لاتکس در انبار اعلامی پنهان کرده اند، افزود: نتیجه تحقیقات اولیه به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران موفق شدند صبح روز گذشته هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از آن مکان 38 هزار دستکش لاتکس کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پلیس پایتخت در ادامه به کشف یک هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده و دستگیری 3 متهم دیگر اشاره و تصریح کرد: روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر احتکار مواد ضد عفونی الکلی در انباری در حوالی تهرانسر بررسی موضوع در اختیار تیم دیگری از ماموران عملیات پلیس امنیت اخلاقی پایتخت قرار گرفت و مشخص شد 3 نفر با همکاری یکدیگر مقادیر زیادی مواد ضد عفونی کننده در انبار کارگاهی در تهرانسر دپو و جمع آوری کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از این انبار 50 گالن 20 لیتری مواد ضد عفونی کننده الکلی کشف و 3 متهم دستگیر شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده در دو عملیات را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ میرزایی گفت: با دستور قضائی این دو انبار پلمب و هر 5 متهم روانه دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوادث احتکار پلیس امنیت دستکش لاتکس مواد ضد عفونی عفونی کننده دستکش لاتکس پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه