Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از سازمان منطقه آزاد قشم حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم روز جمعه در آیین اهداء تقدیرنامه به حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پی مبارزه قاطع با فساد اداری و اختلاس افزود: وظیفه ما است که از تلاش های صادقانه مهندس مومنی در مبارزه با فساد اداری و اختلاس که ظرف چند ماه دو باند بزرگ جعل اسناد و اختلاس را مستقیما با هوشیاری در نطفه خفه کردند، تقدیر و تشکر ویژه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این عمل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را یک اقدام بزرگ و استثنایی خواند و گفت: اگر ایشان به این دو مقوله فساد ورود نمی کردند، این عمل ممکن بود در جاهای دیگر هم تکرار می شد.

امام جمعه قشم اظهار امیدواری کرد که این نوع مدیریت در مبارزه با فساد، الگویی برای سایر مدیران در جهت کنترل مجموعه های تحت مدیریت خودشان و همچنین همکاری با سربازان گمنام امام زمان(عج) در این گونه موارد باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم بصیرت، تجربه و تعهد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را عامل اصلی این موفقیت بزرگ خواند و قدردانی خود و مردم مومن جزیره قشم را ازایشان بخاطر این اقدام بزرگ اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به بیشترین کمک های سازمان منطقه آزاد قشم در رزمایش کمک های مومنانه مردم قشم به نیازمندان تصریح کرد: مدیرعامل این سازمان مثل همیشه در ارائه کمک ها سنگ تمام گذاشتند و دعای خیر مردم پشت سرایشان و همکاران شان است.

براساس این گزارش رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این آیین با تشکر از امام جمعه قشم طی سخنانی این سازمان را جزئی از کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت:ما باید در اجرای وظایف مان سه اصل سلامتی نفس، درستی کار و انجام امور مردم دراسرع وقت را هیچ وقت فراموش نکنیم.

حمیدرضا مومنی با تشریح سیر نظارت، کشف و انهدام دو باند بزرگ جعل اسناد و اختلاس بر عزم راسخ خود در مبارزه با فساد در هرشکل تاکید کرد و افزود: ما شفاف سازی را بعنوان یک ضرورت در نظر گرفته و برای نیل به این هدف در شش ماه آینده تمام واحدهای سازمان سیستمی می شود.

وی گفت: درانجام امور اداری، سازمان منطقه آزاد قشم به این سمت می رود که هیچ فردی لازم نیست به صورت فیزیکی به واحدهای ذیریط مراجعه کند و همه امور متقاضیان از طریق سیستم انجام خواهد شد.

وی همچنین در بحث کمک های مومنانه، خواستار حفظ شان و کرامت نیازمندان درهنگام توزیع این کمک ها شد.

در پایان این مراسم امام جمعه قشم لوح تقدیر خود را به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهداء کرد. 
در بخشی از متن این لوح تقدیر آمده است: بخش مهمی از قوام و دوام نظام جمهوری اسلامی ایران و رشد و بالندگی آن در گرو پیشگیری از فساد و مبارزه با آن است، از این رو بنا به اطلاعات واصله از نیروهای امنیتی – اطلاعاتی شهرستان از زحمات بی شائبه جنابعالی در تحقق این مهم و مبارزه قاطع با فساد و اختلاس در سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری سربازان امام زمان (عج) و دستگاه قضا تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

46

کد خبر 1383472

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امام جمعه قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اجرای پایش آنلاین دوره‌ای صنایع قشم

ایسنا/هرمزگان مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: صنایع فعال قشم از جمله شرکت سیمان ملزم به انجام دو نوع پایش آنلاین و دوره‌ای با هدف بررسی درجه آلایندگی از سوی آزمایشگاه‌های معتمد سازمان محیط زیست و ارائه گزارش آن به سازمان حفاظت از محیط زیست هستند.

سید محمد هاشم داخته در نشست امروز (۱۹ اردیبهشت ماه) با اصحاب رسانه قشم در سالن مرکز بین‌المللی رشد، اعلام کرد: شرکت سیمان از صنایعی است که پیش از آغاز فعالیت مدیریت محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم، مجوز فعالیت دریافت و کار خود را شروع کرده اما برنامه‌های پایش محیط زیست این شرکت همانند دیگر صنایع بزرگ به صورت مستمر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: تغییر معیارهای تعیین سطح آلایندگی واحدهای تولیدی صنعتی، معدنی و خدماتی آلاینده در کارگروهی از سوی هیات وزیران، تصویب شد که عدد مربوط به آلایندگی‌ها بسته به نوع صنعت نسبت به سال‌های قبل، بالاتر هم رفته است.

مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر اینکه مدیریت آلودگی یک صنعت با توجه به میزان سرمایه‌گذاری، اشتغال و چرخه اقتصادی که در جامعه با خود به همراه دارد، نیازمند یک برنامه طولانی مدت و مستمر پایشی است، افزود: در این زمینه با شرکت سیمان قشم جلسات متعددی داشتیم و روند پایش‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فیلترهای نصب‌شده در دودکش کارخانه، الکتروفیلترهایی هستند که از طریق جریان الکتریکی در مدار قرار می‌گیرند، عامل اصلی چگونگی عملکرد خروجی گرد و غبار از دودکش کارخانه سیمان قشم، نوسانات برق و محدودیت‌های تامین انرژی شامل محدودیت مصرف انرژی الکتریکی در فصول گرم و محدودیت مصرف گاز در فصول سرد است.

به گفته داخته، قطعی برق شرکت سیمان قشم باعث از کار افتادن الکتروفیلترهای این کارخانه می‌شود و انتظار داریم با برداشته شدن محدودیت تامین برق در این شهرستان، مشکل این شرکت و بقیه صنایع به ویژه در فصل تابستان حل شود.

او بیان داشت: سازمان منطقه آزاد قشم سال ۱۳۹۰ با ایجاد شورای عالی ارزیابی با حضور ۱۰ تن از بزرگان محیط زیست کشور موفق شد اقدامات مربوط به مجوز طرح‌های بزرگ صنعتی در این شورا را پس از تحلیل و بررسی و انجام اصلاحات لازم، صادر کن.

مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: صدور مجوز پروژه‌های بزرگ تا پیش از سال ۱۳۹۰ تنها از سوی سازمان محیط زیست کشور امکان‌پذیر بود.

وی با تاکید بر روند مستمر پایش آلاینده‌های صنعتی، از تلاش ۱۰ ساله شرکت ذوب و روی قشم برای حل این مشکل یاد کرد و گفت: در اوایل دهه ۸۰ این شرکت بار آلایندگی بالایی داشت، اما تعطیلی آن به دلیل بیکار شدن نیروها به‌ویژه فعالان جامعه محلی، عواقب اجتماعی به مراتب سنگین‌تری به همراه داشت که در نهایت تصمیم بر اجرای برنامه‌های نظارتی ۵ ساله برای ارتقاء استانداردهای محیط زیستی به منظور کاهش آلایندگی‌های این شرکت گرفته شد.

داخته ادامه داد: در حال حاضر این شرکت با راه‌اندازی سیستم تصفیه فاضلاب، فضای سبز مناسب و استفاده از فیلترهای تصفیه، موفق عمل کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبات ارزی به پیش‌بینی‌پذیر بودن اقتصاد کمک می‌کند
  • لزوم اجرای پایش آنلاین دوره‌ای صنایع قشم
  • افتتاح آرش مال تحولی بزرگ در خدمات متفاوت و تجربه‌های نوین برای گردشگران
  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • تقدیر از سکوبان پاک‌دست ایستگاه متروی تختی اصفهان
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید