Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر, شرمین شریفی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان، از آغاز عملیات ساماندهی حدفاصل میدان گاز تا میدان حجاب سنندج خبر داد و اظهار داشت: ورودی میدان گاز یکی از ورودی های پارک جنگلی آبیدر است که سال ها با تصرف وانت بارها و دستفروشان فضای بصری نامناسبی ایجاد کرده بود.

وی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا وانت بارهای این مسیر با همکاری دستگاه های مربوطه جمع آوری شد و ساماندهی آن در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ادامه داد: یکی از فضاهای بازیابی شده مهم فضای همجوار میدان گاز واقع در کمربندی آبیدر است که این فضا دارای مساحت تقریبی سه هزار متر مربعی است که به دلیل موقعیت مکانی بارز آن فرصت مناسبی را برای طراحی فضای شهری ایجاد می کند.

شریفی یادآور شد: بازآفرینی فضا در قالب بازپس گیری فضای شهر از تصرف دستفروشان و اختصاص فضای طراحی شده مناسب گذران اوقات فراغت شهروندان، تقویت سرزندگی کمربندی آبیدر از طریق ایجاد جذابیت های بصری و عملکردی، بازتعریف فضای ورودی به آبیدر، و ایجاد فضایی در راستای برند سنندج شهر خلاق موسیقی از مهمترین اهداف اجرای این پروژه است.

وی همچنین از دیگر اهداف آن به استفاده از عناصر نمادین در طراحی فضا (از قبیل سازه چادری و پرچین های گابیونی)، ایجاد بدیلی رسمی، زیبا و کارکردی و نمونه ای مطلوب در ارائه غذاهای خیابانی بعنوان عنصری مهم در تقویت حضور شهروندان در فضای شهری، ایجاد پاتوق تفریحی شهری و فضایی جهت برقراری تعاملات اجتماعی، ایجاد تنوع، گوناگونی و انعطاف پذیری در فضای شهری و ایجاد فضایی جهت ارتقای سطح تعلق مکانی شهروندان اشاره کرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج بیان کرد: ایجاد بستر و زیرساخت مناسب جهت بهبود کیفیت پروژه با صرف حداقل هزینه و زمان، ایجاد فضای تجمع خانواده ها همراه با چشم انداز مناسب به سطح شهر از اهم مزایای اجرای این طرح است.

شریفی گفت: بی نظمی ماشین و پراکندگی تجهیزات وابسته و استفاده نامناسب از مصالح و کیفیت نامطلوب در ساخت مبلمان از عمده مشکلات مسیر میدان گاز تا میدان حجاب است.

وی اظهار داشت: به جهت تکمیل پروژه فضای مذکور و محور میدان گاز (هفت آسیاب) تا میدان حجاب ساماندهی و ترمیم و بازسازی سنگفرش و نورپردازی در مسیر و نرده گذاری و تلفیق فضای سبز در محور انجام خواهد شد.

کد خبر 4914493

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری سنندج آبیدر سنندج فضای سبز ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین ایلام کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند مواسات گرگان جهش تولید بارش باران تا میدان حجاب میدان گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت مجتمع پرورش ۲۰۰۰ رأسی اسب در شهرکرد بر زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، با حضور نماینده شهرکرد بن سامان و فرخشهر در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار شهرکرد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت مجتمع پرورش2000 رأسی اسب در شهرکرد بر زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

از سال 98 این طرح شروع شده و سال 1400 موافقت اصولی آن اخذ شد تا در حدود 30 هکتار، مجتمع پرورش اسب با ظرفیت 2 هزار و 28 رأس ساخته شود، همچنین ظرفیت مولد این طرح 882 رأس اسب است.

به گزارش تسنیم مجموعاً 81 پلاک 900 متری در این مجتمع پرورش اسب مستقر می‌شود تا اشتغال 400 نفر به طور مستقیم و 1200 نفر را به طور غیرمستقیم به همراه داشته باشد.

هزینه اجرای کامل این طرح در شهرکرد حدود 15 هزار میلیارد ریال است و قرار است در این مجتمع نژادهای خالص ایرانی مانند اسب دره شوری، کرد، عرب و ترکمن، پرورش یابند. بر اساس بررسی‌ها، این مجتمع ظرفیت بیش از 75 درصد اسب استان را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/7540

 

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد