Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:09:30 GMT

خرید استقلال و پرسپولیس ریسک بزرگی است/ سعادتمند صادق باشد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۹۰۰۸

خرید استقلال و پرسپولیس ریسک بزرگی است/ سعادتمند صادق باشد

محسن یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اینکه گفته می‌شود تا پایان سال ۹۹ استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار خواهند شد، اظهار داشت: سال‌هاست که در مورد خصوصی‌سازی این دو تیم حرف‌های زیادی می‌شنویم، قرار است هر سال این دو تیم از زیر نظر وزارت ورزش بیرون آمده و به بخش خصوصی واگذار شوند اما تابحال چنین اتفاقی نیفتاده و همه منتظر مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: وقتی چند سال این کار انجام نمی‌شود، این حس به وجود می‌آید که مسئولان وزارت ورزش بی‌میل نیستند این دو تیم را همچنان زیر نظر خود اداره کنند. در یکی، دو سال گذشته چند خریدار هم پیدا شد اما در پایان و بدون آنکه وضعیت مشخص شود، باز هم همان اتفاقات همیشگی رخ داد و وزارت ورزش همچنان مدیریت این دو تیم را بر عهده گرفت.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: با توجه به بدهی‌های کلانی که این دو تیم دارند، خریدن این دو باشگاه ریسک بزرگی خواهد بود، چرا که وضعیت سوددهی آنها مشخص نیست و خریداران را دچار تردید می‌کند که آیا می‌توان از این دو باشگاه سوددهی داشت؟

یوسفی در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایط موجود، آیا موافق تعطیلی لیگ هستید یا معتقدید می‌توان لیگ را ادامه داد؟ گفت: لیگ فوتبال ما و تمام دنیا بیش از دو ماه در تعطیلی مطلق به سر می‌برند البته به جز فوتبال، همه رشته‌های ورزشی هم تعطیل هستند. در چنین شرایطی، ابتدا باید به فکر سلامت مردم باشیم، سپس بخواهیم بازی‌ها را برگزار کنیم ضمن اینکه اگر لیگ شروع شود، قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود که نبود هواداران به شدت از جذابیت‌های فوتبال می‌کاهد.

وی افزود: در مورد تعطیلی لیگ هم باید تابع قوانین فیفا باشیم. اجازه دهید اول شر این ویروس از کشور ما کنده شود، سپس اگر زمان داشتیم، بازی‌ها را برگزار کنیم. فشردگی بازی‌ها و تمرین نداشتن بازیکنان، می‌تواند آسیب‌های زیادی به فوتبالیست‌های ما بزند بنابراین اگر قرار است لیگ دوباره ادامه پیدا کند، نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد جلسات متعدد احمد سعادتمند با پیشکسوتان استقلال و اینکه چه راهکاری می‌تواند باعث موفقیت مدیرعامل جدید باشگاه شود؟ بیان کرد: سعادتمند از تجربه خوبی در ورزش برخوردار است، عضو هیئت مدیره هم بوده و تا حدودی می‌داند که در استقلال چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. جلسات سعادتمند با پیشکسوتان می‌تواند مثمر ثمر باشد به شرط آنکه نکاتی که قدیمی‌های استقلال می‌گویند، به دقت اجرا کند. پیشکسوتان از تجربه بالایی برخوردارند، مشکلات تیم را به خوبی می‌شناسند و این مسئله می‌تواند راهگشای کار سعادتمند باشد.

یوسفی اظهار داشت: اگر مدیرعامل جدید می‌خواهد موفق شود، باید فاصله خود را با هواداران کمتر کند، آنها را جدا از خود نبیند و هر مشکلی که وجود دارد، صادقانه بگوید چرا که این مسئله باعث خواهد شد که هواداران از او حمایت کرده و پشتش را خالی نکنند. در مجموع، آرزو می‌کنم سعادتمند در راه سختی که در پیش گرفته، موفق باشد.

کد خبر 4909029

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن یوسفی احمد سعادتمند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی کشتی آزاد سردار آزمون فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال ایران دو تیم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدر‌های پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.  

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.  

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم