Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ارسال آثار به جشنواره «ارائه تجربیات برتر کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور» تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا ، با توجه به استقبال دانشجویان نسبت به شرکت در جشنواره ارائه تجربیات برتر کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و انگیزه برای ارسال آثارشان به این رویداد بزرگ فرهنگی مهلت ارسال آثار به این جشنواره که قبلا تا ۱۲ اردیبهشت ماه بود، تا ۳۱ اردیبهشت تمدید شد و شرکت‌کنندگان متقاضی در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا این تاریخ ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تمدید مهلت جشنواره، به دلیل استقبال و تقاضای زیاد از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و دانشجویان مبنی بر ایجاد مهلت بیشتر برای ارسال آثار بود و بنابراین این مهلت فقط تا پایان اردیبهشت ماه تمدید می‌شود و دانشجویان می‌توانند تجربیات و آثار خود را تا ۳۱ اردیبهشت ماه ارسال کنند تا داوری‌های مرحله نخست این جشنوراه از اول خرداد ماه آغاز شود.

هر نهاد دانشجویی (انجمن علمی- کانون فرهنگی) حداکثر می‌تواند دو فعالیت را برای این رقابت ارسال کند. سپس با شرکت کنندگانی که تجربه‌شان در دور اول داوری انتخاب شود، تماس گرفته خواهد شد تا در دور دوم داوری ویدئوی تجربه برترشان را در قالب TED Talk برای دبیرخانه ارسال کنند.

جشنواره «ارائه تجربیات برتر کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با هدف انگیزه بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و معرفی نمونه‌های برتر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

با توجه به وضعیت کنونی کشور و اهمیت بالای انجام فعالیت‌های فرهنگی به صورت مجازی، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اقدام به برگزاری و فراخوان جشنواره «ارائه تجربیات برتر کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشجویی» کرده است و نهاد‌های دانشجویی می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت بهترین تجربیات خود را در قالب فرم ضمیمه به آدرس پست الکترونیکی ted.chex@behdasht.gov.ir ارسال کنند.
دانشجویان می‌توانند فرم ضمیمه و کلیه اخبار مربوط به این مسابقه را از طریق معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور و کانال‌های اطلاع رسانی در فضای مجازی و سایت مفدا دریافت کنند.
همچنین از آثار برتر با اهدای جوایز نفیس تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است آثار ارسالی براساس ۱۳ شاخص ذیل ارزیابی می‌گردد:
۱- نهاد‌های مشارکت کننده در برنامه (داخل و خارج دانشگاه)
۲- محدوده اجرای برنامه (دانشگاه؛ شهر؛ استان؛ کشور)
۳- میزان جذب حمایت مالی و تسهیلات (داخل و خارج از دانشگاه)
۴- مخاطب برنامه (دانشجویان دانشکده، عموم دانشجویان، مردم)
۵- تعداد نفرات تیم اجرایی و مجموع نفر ساعت طراحی و اجرای برنامه
۶- تعداد خدمات گیرندگان از برنامه (بهره مندان)
۷- ایده‌های نو و تازه به‌کار رفته در برنامه (حداکثر در سه خط)
۸- نحوه مستندسازی فعالیت (آیا نتایج برنامه بصورت کتاب، بروشور، مقاله و یا مستند قابل استفاده دیگران در آمده است؟)
۹- روش اطلاع‌رسانی، تبلیغات و پوشش خبری و استفاده بدیع از فضای مجازی
۱۰- چشم‌انداز ادامه برنامه
۱۱- نحوه ارزیابی اثربخشی برنامه (آیا بعد از برنامه، ارزیابی برنامه توسط اعضای انجمن/ کانون انجام شده است؟ روش ارزیابی و نتایج آن چیست؟)
۱۲- نحوه نیازسنجی قبل از اجرای برنامه
۱۳- نیاز‌هایی که این برنامه از جامعه هدف برآورده کرده است

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره کانون های دانشجویی معاونت فرهنگی وزارت بهداشت تمدید مهلت ارسال آثار دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور دانشجویی دانشگاه اردیبهشت ماه ارسال آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر عبدالمهدی عراقی‌زاده، متولد بهمن‌ 1339 در بندرعباس است و 35 سال از عمر خود را صرف ارائه خدمت به مردم هرمزگان کرد.

بیشتر بخوانید؛ اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
با پیگیری های مستمر وی، از سال 1387 دانشکده دندانپزشکی هرمزگان با پذیرش صد در صد نیروی بومی آغاز بکار کرد.
دکتر عراقی‌زاده در سالهای 1385 تا 1380 در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود و نقشی ویژه در ارائه خدمات به مردم استان داشت.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی