Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@23:18:01 GMT

حمله داعش به سامرا و کشته شدن ۱۱ نیروی حشد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۹۲۶۱

حمله داعش به سامرا و کشته شدن ۱۱ نیروی حشد

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد: یکی از مقرهای نیروهای وابسته به حشد شعبی در منطقه مکیشیفه در جنوب تکریت در معرض حمله داعش قرار گرفت. در این حمله ۱۱ تن از اعضای حشد شعبی کشته شدند.

این منبع افزود: بعد از آمدن حشد شعبی و نیروهای پلیس فدرال و سازمان اطلاعات به مکان حادثه یک بمب منفجر شد که به کشته شدن برخی از این نیروها و زخمی شدن سه تن دیگر منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا حشد شعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: درگیری‌هایی میان داعش و نیروهای حشد شعبی در مناطق بلد و مکیشیفه در جنوب تکریت رخ داد. طی این درگیری‌ها نیروهای حشد شعبی تعدادی از داعشی‌ها را از پای درآوردند.

به گفته یک منبع امنیتی، داعشی‌ها از مناطق تل الذهب و یثرب در جنوب سامراء و مکیشیفه در غرب و مطیبیجه در شرق و جلام الدور در شمال سامراء به این شهر حمله کردند. در این حمله ۱۱ نیروی حشد عشایری و تعدادی تروریست کشته شدند.

همچنین سازمان اطلاعات عراق از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در استان الانبار خبر داد.

در بیانیه این سازمان آمده است: براساس داده‌های اطلاعاتی دقیق نیروهای ما یک خودروی بمب‌گذاری شده در شرق شهرستان الرطبه در الانبار را تعقیب کردند و با افراد حاضر در این خودرو درگیر شدند. تیم مهندسی ما این خودرو را منفجر کرد.

310 310

کد خبر 1383587

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: داعش حشدالشعبی عراق حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات

گروه تروریستی داعش خراسان مسئولیت حمله مسلحانه علیه نمازگزاران در شهرستان گذره ولایت هرات را برعهده گرفت.

به گزارش میزان، گروه تروریستی داعش خراسان مسئولیت حمله مسلحانه علیه نمازگزاران در شهرستان گذره ولایت هرات را برعهده گرفت.

روز گذشته به دنبال حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات هنگام نماز مغرب و عشا، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: داعش مسئولیت حمله به غرب کابل را برعهده گرفت داعش مسؤولیت حملات سریلانکا را برعهده گرفت

دیگر خبرها

  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند