Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:19:31 GMT

معاونان جدید سیاسی و روابط عمومی سپاه قدس گیلان منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۹۳۰۸

معاونان جدید سیاسی و روابط عمومی سپاه قدس گیلان منصوب شدند

سرهنگ امین یادگاری به‌عنوان معاون سیاسی سپاه قدس گیلان و سرهنگ کامران کوچکی‌نژاد به‌سمت معاون روابط عمومی و تبلیغات این سازمان منصوب شدند. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، با صدور حکمی از سوی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان، معاون سیاسی سپاه قدس گیلان و معاون روابط عمومی و تبلیغات این سازمان منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امین یادگاری به‌عنوان معاون سیاسی سپاه قدس گیلان و سرهنگ کامران کوچکی‌نژاد نیز به‌عنوان معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان منصوب شدند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ امین یادگاری پیش از این، مسئولیت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان را عهده‌دار بود.

اخبار رادیو و تلویزیون| از انتصاب‌های جدید تا پیام تسلیت معاون سیماوزیر بهداشت انتصاب وزیر بهداشت جدید روسیه را تبریک گفت4 انتصاب جدید در جمعیت هلال احمر

همچنین سرهنگ کوچکی‌نژاد مسئول مدیریت نظارت مکتبی معاونت نظارت دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان بود.

انتهای پیام/613/ی

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان منصوب شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد