Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری گفت: در راستای مقابله با کرونا و به منظور کمک به نیازمندان کارگاه تولید ماسک با حضور ۱۰ نفر از فعالان کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد در قالب طرح ملی «راهکار» راه اندازی شد.

«احسان طاهری» امروز (شنبه ۱۳ اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد با فراهم کردن تجهیزات تولید ماسک کارگاه این محصول مورد نیاز و ضروری امروز را راه اندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد افزود: این کارگاه تولید ماسک با حضور ۱۰ نفر از فعالان کانون راه اندازی شده است و در ابتدای کار روزانه یکصد ماسک بهداشتی تولید می کند.

 

وی بابیان اینکه این کارگاه در قالب طرح ملی «راهکار» راه اندازی شده است ابراز کرد: ماسک های تولید شده پس از ضدعفونی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان بین خانواده های نیازمندان توزیع می شود.

 

طاهری یادآور شد: کارگاه تولید ماسک کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد تا پایان شکست قطعی کرونا به کار خود ادامه می دهد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد به برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: پخش زنده مراسم جزء خوانی در لایو اینستاگرام از مهمترین برنامه های کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان در ماه مبارک رمضان است.

 

وی، افطاری کریمانه با محوریت کانون های منتخب، برگزاری مسابقات مجازی تفسیر کوتاه، ربیع القلوب، سبک زندگی اسلامی در آموزه های نهج‌البلاغه و جشنواره مجازی مسجد علوی با محوریت سبک زندگی دینی را از دیگر برنامه‌های کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد عنوان کرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک ماه مبارک رمضان کارگاه تولید ماسک راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،سفال کلپورکان نمادی از هنر دستان زنان بلوچ شهر علم و فرهنگ با قدمت هفت و هزار سال در کلپورگان سراوان است.
خانم منفرد مانند دیگر بانوان روستا در این روستا به کار پخت سفال می‌پردازد.
اکنون دختران دانشجوی دانشگاه پیام نور سراوان برای معرفی بهتر سفال میخواهند در ساخت و معرفی سفال و بازار فروش بهتر در ایران و جهان نقشی داشته باشند.
با احداث کارگاه و استفاده از تجارب زنان روستا، این کارگاه خواهد توانست در آینده‌ای نه چندان دور با نو آوری وخلاقیت بانوان طرح‌های جدیدی را به بازار روانه کند.

دیگر خبرها

  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت