Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید مازندرانی افزود: در سال ۹۶ که معدن زمستان یورت آزادشهر دچار حادثه شد مبالغ دیه ۴۳ جان‌باخته معدن، به طور کامل پرداخت شد که مبلغ آن برای هر نفر بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بود.

وی ادامه داد: همه طلب بیمه‌های کارگرانی که کارفرما به حساب آن‌ها واریز نکرده بود نیز بررسی و پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازندرانی افزود: اکنون همه تونل‌های این معدن به سیستم تهویه هوشمند مجهز شده است. طی بازدیدهای ادواری که به همراه اداره صنعت معدن و تجارت و اداره بهداشت از معادن و تونل داریم مسائل ایمنی، آموزش در مورد بیماری کرونا و ضدعفونی هم انجام می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: هم اکنون این معدن از نظر نقص ایمنی که موجب حادثه سال ۹۶ شد هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه سال ۹۶ بود که حادثه انفجار، فضایی مملو از گاز مونو اکسیدکربن و متان در عمق یک هزار و ۳۰۰ متری بهار معدن زمستان یورت آزادشهر در ۹۰ کیلومتری شرقی گرگان، گلستان را سیاه کرد.

حادثه‌ای که ۴۳ قربانی برجا گذاشت.

مشکلات خانواده معدنچیان حادثه زمستان یورت آزادشهر برطرف شود حبس حدود ۸۰ نفر در معدن آزادشهر کد خبر 507095 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان معدن زمستان یورت آزادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی