Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@15:03:28 GMT

برکناری ۱۱ مقام نظامی در کلمبیا به اتهام جاسوسی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۹۹۷۰

برکناری ۱۱ مقام نظامی در کلمبیا به اتهام جاسوسی

وزارت دفاع کلمبیا اعلام کرد در پی اتهامات مطرح شده علیه ارتش مبنی بر جاسوسی از روزنامه نگاران، سیاست مداران، دادرسان و سایر اعضای ارتش، ۱۱ مقام نظامی برکنار شده‌اند و یک ژنرال استعفاء داده است. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  پس از اینکه یک مجله محلی اتهامات جاسوسی علیه ارتش را مطرح کرد دادستان کل کلمبیا در ماه ژانویه تحقیقات درباره این اتهامات را شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رویترز، کارلوس هلمس وزیر دفاع کلمبیا گفت تصمیم به برکناری مقامات نظامی به دلیل مطرح شدن اتهامات جاسوسی صورت گرفته است.

وزارت دفاع کلمبیا هویت افسران برکنار شده و یا ژنرال مستعفی را مشخص نکرده است.

صادرات ذرت مکزیک به ونزوئلا در قبال دریافت نفت خامایران ادعای مسئول امور ونزوئلا در دولت آمریکا را رد کردمهاجران بولیویایی در شیلی پس از 14 روز قرنطیه به خانه باز می‌گردنددادگاه عالی برزیل درباره اتهامات بولسونارو تحقیق می‌کند


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی

رئیس‌جمهور کلمبیا روز جمعه گفت که کشورش روابط دیپلماتیک خود را با رژیم صهیونیستی قطع کرده زیرا نمی‌تواند در کنار «نسل‌کشی» بایستد.

به گزارش ایسنا، «گوستاو پترو» رئیس‌جمهور کلمبیا در بیانیه‌ای خواستار «حفظ قوانین بین‌المللی برای توقف بربریت اسرائیل» شد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، وی افزود: امروز دیپلماسی بیانگر قدرت اقتصادی و نظامی دانسته می‌شود و دیپلماسی باید عقل سلیم مردم باشد و هدفش صلح بشریت با همه تنوع آن قرار داده شود.

روز جمعه کلمبیا رسماً قطع روابط دیپلماتیک خود با اشغالگران را به دلیل تداوم حملات علیه مردم فلسطین در نوار غزه اعلام کرد.

این اقدام مصادف با جنگ ویرانگری است که رژیم صهیونیستی از هفت ماه پیش علیه نوار غزه به راه انداخته و با تشدید تجاوزات و رویارویی با فلسطینی‌ها در کرانه باختری از جمله بیت‌المقدس همراه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • وزیر دارایی نتانیاهو خواستار برکناری دو مقام اسرائیلی
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است