Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@12:03:51 GMT

وصول 933 هزار فقره چک رمزدار در کشور

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۰۱۰۲

وصول 933 هزار فقره چک رمزدار در کشور

خبرگزاری آریا- براساس آمار بانک مرکزی 933 هزار فقره چک رمزدار در اسفند ماه 98 در کشور وصول شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، براساس تازه‌ترین بانک مرکزی بالغ بر 933 هـزار فقره چک رمزدار به ارزشی بیش از 1769 هزار میلیارد ریال در اسفند 98 در کل کشور وصول شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 4.5 درصد و 10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 درصد افزایش داشته است. در ماه مورد بررسی در استان تهران حدود 285 هزار فقـره چک رمزدار به ارزشی بیش از 1007 هزار میلیارد ریال وصول شد.
در این ماه 48 درصد از تعداد چک‌های رمزدار وصولی در سه استان تهران (30.5 درصد)، اصفهان (9 درصد) و خراسان رضوی (8.5 درصد) وصول شده است که بیش‌ترین سهم را در مقایسه با سایر استان‌ها دارا بوده‌اند. همچنین 68.1 درصد از ارزش چک‌های فوق در استان‌های تهران (56.9 درصد)، اصفهان (5.9 درصد) و خراسان رضوی (5.3 درصد) وصول شده است.

چک‌های وصولی بر حسب عادی و رمزدار
در اسفندماه 98 در کل کشور بالغ بر 9 میلیون و 400 هزار فقره چک وصول شد که از این تعداد حدود 8 میلیون و 500 هزار فقره عادی و بیش از 900 هزار فقره رمزدار بوده است. بر این اساس در کل کشور 90.1 درصد از کل تعداد چک‌های وصولی، عادی و 90.9 درصد رمزدار بوده است.
در ماه مورد بررسی در کل کشور حدود 3087 هزار میلیارد ریال چک وصول شد که حدود 1318 هزار میلیارد ریال چک عادی و بالغ بر 1769 هزار میلیارد ریال چک رمزدار است. به عبارتی در کل کشور 42.7 درصد از کل ارزش چک‌های وصولی، عادی و 57.3 درصد رمزدار بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وصول چک رمزدار هزار میلیارد ریال کل کشور چک رمزدار هزار فقره فقره چک وصول شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس، طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران را اعلام وصول کرد.

کد خبر 6092210 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت