Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز ( شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۴ کیلوگرم تریاک در رودبار

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت:ماموران کلانتری ۱۱ رودبار در ایست و بازرسی حین کنترل خودرو‌های عبوری به حرکات عابر پیاده‌ای که در سمت مخالف ایستگاه در حال تردد بود، مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در بازرسی از ساک همراه فرد مورد نظر ۴ کیلو و ۸۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد، افزود: متهم ۴۴ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۸۰۰ بطری روغن خوراکی احتکار شده در بندرانزلی

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار روغن خوراکی در یک انبار در بندرانزلی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اوگفت: پس از تحقیقات صورت گرفته صحت موضوع محرز شد و انبار احتکار اقلام در اطراف شهر بندرانزلی شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار، ۸۲۴ بطری یک لیتری روغن مایع خوراکی احتکار شده کشف شد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش روغن‌های کشف شده را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در پایان با بیان اینکه در این رابطه متهم ۳۲ ساله دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سارق منزل در تالش دستگیر شد

سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی تالش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اوافزود: ماموران پاسگاه اسالم حین گشت‌زنی به فردی که به صورت پیاده در حال تردد بوده مشکوک شده و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد وی سارق سابقه‌دار و متهم به ارتکاب چند فقره سرقت است.

فرمانده انتظامی تالش گفت: متهم ۳۶ ساله در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت منزل در شهرستان تالش اعتراف کرد و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسین جمال‌دار در پایان از شهروندان خواست، با تجهیز منازل به قفل و حفاظ‌های ایمنی از وقوع سرقت پیشگیری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/عط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن درستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097044

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد