Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@13:54:45 GMT

آرایشگاه‌ها همچنان بسته بمانند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۰۴۶۹

آرایشگاه‌ها همچنان بسته بمانند

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران گفت: تمام آرایشگاه ها باید تا تصمیم گیری جدید ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گلشن، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با اشاره به وضعیت کاری آرایشگران در بحران شیوع کرونا، گفت: از قبل عید با شیوع کرونا تمام آرایشگاه ها تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گلشن با تاکید بر اینکه تمام آرایشگران باید تا تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل باشند، گفت: آرایشگرانی که قبل از اعلام زمان بازگشایی شروع به فعالیت کنند، با آنها برخورد خواهد شد چرا که فعالیت آنها کاملا غیرقانونی است و در صورتی که این مراکز شناسایی شود پلمب خواهند شد.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با بیان اینکه یکی از اصول صنف آرایشگران رعایت نظافت و بهداشت حرفه ای است، بیان کرد: همه باید دست به دست دهیم تا از شیوع و انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنیم چرا که اگر همه موارد رعایت شود جایی برای نگرانی نیست.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران ادامه داد: ۲ هزار واحد صنفی آرایشگری فعال در تهران داریم، متاسفانه ۴ هزار واحد صنفی غیر مجاز هم در شهر به فعالیت می کنند که در صورت مشاهده این واحدهای غیر مجاز، پلمب خواهند شد.

او با تاکید بر اینکه تعداد آرایشگاه هایی که در تمام نقاط شهر به طور غیرقانونی فعالیت می کنند، زیاد است و رویه فعالیت آنها مناسب نیست، گفت: این مساله نارضایتی مشتریان را در پی دارد و مشتریان نیز باید به منظور حفظ سلامت و بهداشت پیش از مراجعه به چنین واحد‌هایی از داشتن مجوز کسب این واحد‌های صنفی مطمئن شوند تا خود را در معرض آزمایش افراد نامطمئن قرار ندهند.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران تشریح کرد: به محض اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص بازگشایی مشاغل پر خطر تصمیم گیری کند، آرایشگاه ها فعال خواهند شد.
 

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: آرایشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کد خبر 6086856

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود