Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، «جشن رمضان» شبکه پنج به تهیه کنندگی رسول آذر سرا، امسال به دلیل بیماری کرونا بدون حضور تماشاچیان و با فرم و ساختار جدید از شبکه پنج سیما در حال پخش است.

رسول آذرسرا تهیه‌کننده برنامه «جشن رمضان» درباره ساختار این برنامه گفت: جشن رمضان در سال‌های گذشته با حضور تماشاچیان روی آنتن می‌رفت اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا ما در ساختار و فرم برنامه تغییراتی ایجاد و بدون تماشاچی برنامه را تولید می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لوکیشن برنامه امسال یک خانه است که آن را با المان‌های قدیمی طراحی کردیم که یک فضای نوستالژیک دارد. به دلیل فداکاری‌های مردم و کادر بهداشتی درمانی در مبارزه با کرونا و همچنین مجاهدت گروه‌های جهادی، جشن رمضان امسال به انعکاس فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت، درمان، عمران، سرپرستی ایتام، حمایت از خانواده‌های بی سرپرست و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» می‌پردازد.

تهیه‌کننده «جشن رمضان» درباره بخش‌های مختلف برنامه بیان کرد: امسال این برنامه به صورت نمایشی با چاشنی طنز است. علاوه بر آن هر شب یک شگفتانه برای مخاطبان داریم و مهمان‌های خاصی نیز در برنامه حضور پیدا می‌کنند.

آذرسرا افزود: امسال قهرمان‌های اصلی برنامه ما کسانی هستند که در حوزه‌های جهادی مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند که تا به حال رسانه ای نشده اند. از این دوستان برای شرکت در برنامه دعوت می‌کنیم تا مهمان ما در «جشن رمضان» باشند.

وی درباره تندیس اهدایی به مهمانان خاص این برنامه مطرح کرد: هر شب یک تندیس با تصاویر و اثر انگشت خاص از شهید قاسم سلیمانی که وی هم یک جهادگر بوده است، تقدیم مهمانان خاص می کنیم، همچنین هر شب در برنامه عکس یکی از شهدای عزیز مدافع سلامت و حرم و گروه های جهادی که در سال های اخیر به شهادت رسیدند، فضا و دکور برنامه را مزین می کند.

تهیه‌کننده «جشن رمضان» ادامه داد: این برنامه شاید از معدود برنامه های زنده‌ای هست که اذان و تلاوت قرآن به صورت زنده در برنامه پخش می‌شود و مهمانان سر سفره افطار برنامه حضور دارند. همچنین راس ساعت ۸ صلوات خاصه نیز داریم.

ویژه ‌برنامه «جشن رمضان» به تهیه‌کنندگی رسول آذر سرا و با اجرای حسین مولایی و عده‌ای از بازیگران که کار نمایشی برنامه را برعهده دارند در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰ به مدت ۹۰ دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

کد خبر 4914619 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما جشن رمضان برنامه رادیویی ویروس کرونا موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران ماه مبارك رمضان برنامه رادیویی ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان شبکه پنج سیما فیلم کوتاه رادیو نمایش رادیو رادیو صبا فیلم سینمایی جشن رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین یادواره ۵۲ شهید کارگر شهرستان دامغان ظهر سه شنبه با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همچنین فعالان کارگری، کارگران و کارآفرینان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت فولاد دامغان برگزار شد.

امام جمعه دامغان در این مراسم معنوی ضمن بیان اینکه هرچه که امروز کشور ما دارد ودر آینده خواهد دات به برکت خون شهدا است، گفت: خون پاک شهدا جریان ساز است و امروز برگزاری این دست یاواره ها به این جریان سازی کمک می کند.

حجت الاسلام حسن رستمیان به جبهه کارو تولیدبه مثابه خط مقدم جهاد اقتصادی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: کارگران به عنوان مجاهدان عرصه تولید نقش بسزایی در رونق وپیشرفت تولیدکشور دارند

وی افزود: به این دلیل دشمنان نمی‌توانند دربخش نظامی با ایرا ن مقابله کنند مقوله فرهنگ دینی را هدف قرار گرفتند که ما باید با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی واجرای برنامه های معنوی وفرهنگی اهداف دشمنان را خنثی کنیم.

اجرای برنامه فرهنگی هنری وقرایت سرود گروه سراج، وبیان خاطرات آقای عالمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه ها بود درپایان از پنج خانواده شهید کارگر به نمایندگی از دیگر خانواده شهدای کارگر شهرستان دامغان تقدیر شد.

کد خبر 6093342

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند