Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-28@09:41:15 GMT

دفاع روزنامه زنجیره‌ای از نامزد متقلب!

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۰۵۷۸

روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

این روزنامه به جای این که از شورای نگهبان به خاطر جبران کوتاهی هیئت اجرایی انتخابات تشکر کند، می‌نویسد: ممانعت شورای نگهبان از حضور فرد منتخب در مجلس یازدهم، رد صلاحیت نابهنگام بود. ۴ سال پس از غائله رد صلاحیت نابهنگام مینو خالقی منتخب اصلاح‌طلب مردم اصفهان در مجلس دهم حال نوبت به سینا کمال‌خانی، منتخب مستقل تفرش در مجلس یازدهم رسیده که به همین سرنوشت دچار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از آنجا شروع شد که اوایل هفته جاری با انتشار نامه اداره کل دانش‌آموختگان وزارت علوم درباره مدرک تحصیلی سینا کمال‌خانی منتخب مردم تفرش در مجلس یازدهم، صحت انتخابات در این حوزه انتخابیه محل پرسش ناظران قرار گرفت. نامه‌ای که از ابهاماتی در صحت مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد این کاندیدای پیروز انتخابات حکایت داشت و اگر چه در ادامه برخی مسئولان استان مرکزی مدعیاتی در ارتباط با نادرست بودن ادعای وزارت علوم پیش کشیدند اما هفته که به میانه راه رسید، انتشار تصاویری از مؤسسه غیر انتفاعی تفتان، عملا فقدان اعتبار مدرک تحصیلی کمال‌خانی را تأیید کرد.

در حالی که وزارت علوم اعلام کرد مدرک تحصیلی نامزد مذکور نامعتبر است، حمایت روزنامه اعتماد از نامبرده جای تعجب دارد و این پرسش را پیش می‌کشد که چرا یک روزنامه زنجیره‌ای (دارای سابقه همکاری با مفسد اقتصادی بزرگ، شهرام جزایری) باید به جای تقدیر از شورای نگهبان، طرف فرد متقلب را بگیرد.

گفتنی است صلاحیت مدیر مسئول روزنامه اعتماد در انتخابات مجلس یازدهم رد شد.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: مدرک تحصیلی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دیگر خبرها

  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد