Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عضو هیات امنای مسجد فاطمه الزهرا (س) یاسوج گفت: در این برنامه همه روزه با حضور قاریان مختلف آیین جزء خوانی قرآن کریم با یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

رضوی افزود: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند با ابتکاری خلاقانه با قرار دادن تصویر هر شهید بر روی یک صندلی این آیین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبار رضوی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان و در فضای معنوی هر روز یک جزء قرآن کریم قرائت می‌شود.

عضو هیات امنای مسجد فاطمه الزهرا (س) یاسوج گفت: در برخی روز‌ها سخنرانی مدیران استانی با موضوع اقدامات فرهنگی، ایثار و شهادت پیش از تلاوت قرآن برگزار و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

حجت الاسلام افتخاری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان هم گفت: این ابتکار از سوی هیات امنای مسجد فاطمه الزهرا (س) و با هدف استمرار جزء خوانی قرآن کریم در شرایط خاص کرونایی و انتشار در فضای مجازی قابل تقدیر است.

حجت الاسلام افتخاری افزود: این برنامه معنوی هر روز از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در این مسجد برگزار می‌شود که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد جزخوانی قرآن کرونا فضای مجازی شهدا قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود