Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، زهرا همتی افزود: بازگشایی مهدهای کودک مختص بخش اداری این مراکز و برای ثبت‌نام و آماده‌سازی برای سال تحصیلی جدید خواهد بود.

وی تاریخ ابلاغ بخشنامه را ۱۰ اردیبهشت ۹۹ عنوان کرد و ادامه داد: بر اساس این بخشنامه، مدیر و مسئول فنی مهدهای کودک می‌توانند برای ضدعفونی کردن مهدکودک، ایجاد تمهیدات بهداشتی لازم، هماهنگی ارائه آموزش‌های مجازی، آغاز ثبت‌نام سال جدید و آموزش کارکنان قبل از بازگشایی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته همتی، در صورت لزوم، برای انجام امور اداری مهدهای کودک حداکثر دوسوم نیروی اداری می‌توانند خدمات لازم را انجام دهند.

مدیر کل بهزیستی ایلام تاکید کرد: در روند اجرای این فعالیت‌ها ایجاد فاصله فیزیکی، تهویه هوای اتاق و نوبت‌دهی به گونه‌ای باید انجام شود که از ازدحام افراد در فضای بسته جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه در حین ثبت‌نام، کارکنان همگی باید مجهز به ماسک و دستکش باشند و نحوه استفاده از آن را به درستی فراگرفته باشند، افزود: باید مواد ضدعفونی کننده دست در اختیار مراجعان و کارکنان مهد کودک قرار گیرد.

مدیر کل بهزیستی ایلام یادآور شد: به دلیل خطرات جانی ناشی از بیماری کوید ۱۹، مهدهای کودک به هیچ وجه مجاز به پذیرش کودک نیستند و در صورت تخلف، بهزیستی استان و شهرستان با آنها قاطعانه برخورد خواهند کرد.

به گفته وی بخشنامه‌های چگونگی پذیرش کودکان در صورت ابلاغ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به اطلاع عموم خواهد رسید.

تا پیش از شیوع بیماری کرونا ۱۱ هزار کودک ایلامی در مهدهای کودک نگهداری می‌شدند.

کد خبر 507152 برچسب‌ها كرونا در ايران مهد کودک استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران مهد کودک استان ایلام مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی، افزود: براساس ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود، رایگان نیست.

مؤمنی تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال، گامی بلند برای حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد، بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 6097752

دیگر خبرها

  • دلیل اصلی پرخاشگری در کودکان چیست؟
  • دکوراسیون اداری با تم مدرن؛ ایجاد فضاهای متفاوت برای همکاران شما
  • آغاز پذیرش دانشجوی ‌دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی دزفول
  • کتاب‌های این روزها باب میل کودکان است؟
  • «کودکان اُتیسمی» روی مرز باریک مرگ و زندگی
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال