Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@06:30:58 GMT

ثبت نام یک هزار راننده استان همدان در طرح پیمایش سوخت

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۱۱۹۶

ثبت نام یک هزار راننده استان همدان در طرح پیمایش سوخت

صفر صادقی راد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح پیمایش تخصیص سهمیه سوخت ناوگان کرایه سواری برون‌شهری از اول اسفند ماه در استان همدان اجرایی شده است، افزود: دریافت سهمیه سوخت برای سواری‌های بین شهری از اسفندماه پارسال مشروط به پیمایش شده است.

وی بابیان اینکه ۱۲۰۰ دستگاه سواری کرایه بین شهری در استان همدان فعالیت دارد، ادامه داد: شرایط و ثبت نام مالکان ناوگان سواری کرایه برای بهره مندی از خدمات طرح پیماشی سوخت از یکم اسفند پارسال آغاز شده و تاکنون یک هزار نفر از رانندگان ناوگان سواری کرایه برون شهری استان در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی راد بیان کرد: بر اساس این طرح خودروهایی که فعالیت بیشتری داشته باشند می‌توانند سوخت بیشتر و مابه التفاوت هزینه‌های سوخت را دریافت کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: سامانه جامع پیمایش سامانه‌ای است که بر اساس اطلاعات موقعیت یاب جغرافیایی GPS و اسناد جابه جایی کالا و مسافر میزان پیمایش هر وسیله نقلیه را در دوره زمانی مشخص، محاسبه و تعیین می‌کند.

کد خبر 4914702

منبع: مهر

کلیدواژه: کارت سوخت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان راهداری ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین ایلام کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند مواسات گرگان جهش تولید بارش باران استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در نهمین نشست شورای تأمین مسکن استان، افزود: شناسنامه مسکن استان به طور کامل احصا و هر آنچه برای تکمیل اقدامات گسترده‌ای که تاکنون به همت #دولت_مردمی_و_انقلابی_ایران_قوی در حوزه مسکن در استان همدان انجام شده، مشخص و پیش روی مسئولان است.

وی ادامه داد: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، باز آفرینی شهری و مسکن روستایی چهار محور مهمی است که با قوت و برای دست یافتن به تمامی اهداف تعریف شده، دنبال می‌‎شود.

استاندار همدان اظهار کرد: از اقدامات جهادی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها تقدیر می‌کنم.

وی گفت: پروژه‌های مسکن در شهرستان‌ها توسط معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی با فرمانداران، شهرداران و مدیران به صورت ویژه بررسی می‌شود.

قاسمی فرزاد بیان کرد: رقابت مثبت برای تسریع روند کار نهضت ملی مسکن در دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: فرآیند تأمین زمین با روند قانونی و معرفی متقاضیان به بانک‌ها توسط #دولت_مردمی_و_انقلابی_ایران_قوی انجام می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مسکن باید با کیفیت مطلوب و سرعت بالا احداث شود، افزود: در کنار تحقق شعار "جهش‌ تولید با مشارکت مردم" جهش مسکن نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اولویت تأمین مسکن استان است.

دیگر خبرها

  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها