Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:53:10 GMT

افزایش 5 درصدی مصرف برق در کرمانشاه/ خاموشی در کمین است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۱۲۱۰

افزایش 5 درصدی مصرف برق در کرمانشاه/ خاموشی در کمین است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: اگر مشترکین برق همکاری لازم را نداشته باشند، برنامه خاموشی‌ را از 15 خردادماه اعلام می‌کنیم.

امیدعلی مرآتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما در خصوص پیک مصرف برق و صرفه‌جویی، اظهار داشت: مصرف برق در استان در اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خانه ماندن افراد به دلیل شیوع کرونا و استفاده بیشتر از وسایل برقی مانند تلویزیون و...را یکی از عوامل مهم در افزایش مصرف برق در این ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دانست و گفت: شرایط امسال نسبت به سال گذشته خیلی فرق دارد، سال سختی است نیاز به همکاری مشترکین داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ادامه داد: از مهرماه سال گذشته برنامه‌های کاهش پیک و جلوگیری از قطع برق در تابستان 99 را در دستور کار داشتیم و از ابتدای سال نیز با توجه به درصد رشد بار در سطح استان و بحث بیماری کرونا و در خانه ماندن جلسات را هفته‌ای یک‌بار برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که امسال هم‌مانند سال گذشته خاموشی با برنامه نداشته باشیم، گفت» تمهیداتی را در شرکت توزیع برق استان و شرکت برق منطقه‌ای غرب در نظر گرفتیم تا امسال هم مانند سال 98 بتوانیم سالی به دور از خاموشی داشته باشیم، البته این بستگی به همکاری مردم دارد.

مرآتی گفت: اگر مردم همکاری خوبی نداشته باشند برنامه اعمال خاموشی‌ها از 15 خردادماه، حتما شروع می‌شود.

وی ادامه داد: برای اعمال نکردن برنامه خاموشی کارهای بسیار زیادی در شرکت انجام شده به عنوان مثال تفاهمنامه‌های با مشترکان مشترکان کشاورزی منعقد شده مبنی بر اینکه اگر موتور برق‌ چاه‌های خود را در چهار ساعت پیک روز از ساعت 13 الی ساعت 17 خاموش کنند 20 ساعت بعدی را که برق از 15 خردادماه تا 15 شهریورماه مصرف می‌کنند به طور رایگان محاسبه می‌شود؛ نظیر این تفاهمنامه‌ها با واحدهای صنعتی و دیگر مراکز پرمصرف برق داشته‌ایم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرآتی افزایش مصرف کرونا خانه ماندن اعمال خاموشی همکاری سال گذشته مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیمای استان گفت: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.


آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.

وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.

در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی