Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:11:00 GMT

پوستر نمایشگاه عروسک لبخندِ زمین منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۱۲۷۲

پوستر نمایشگاه عروسک لبخندِ زمین منتشر شد

پوستر جدید فراخوان نمایشگاه «لبخندِ زمین» منتشر شد، رویدادی که در سال جهش تولید و با حمایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پوستر جدید فراخوان نمایشگاه «لبخندِ زمین» منتشر شد، رویدادی که در سال جهش تولید و با حمایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی و مشارکت مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استودیو عروسک نیلشید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش پس از انتشار و استقبال از این فراخوان پژوهشگاه صنایع دستی و گردشگری و کرسی سلامت اجتماعی یونسکو در ایران به جمع حامیان معنوی این رویداد پیوستند.

نمایشگاه عروسک‌های «لبخند زمین» در 2 بخش تخصصی و عمومی برگزار می‌شود که در بخش تخصصی در بردارنده‌ عروسکهایی است که با هر جنس و ابعادی به مفهوم «لبخندِ زمین» اشاره داشته باشد.

انتخاب مواد و ابعاد ساخت عروسک‌های «لبخندِ زمین» برای علاقه‌مندان آزاد است و موادی که برای ساخت این عروسک‌ها استفاده می‌شود باید از پارچه، چوب، پاپیه‌ماشه، انواع خمیر مجسمه، گل، گچ و ترکیبی از مواد در دسترس و به‌ویژه طبیعی و دوست‌دار طبیعت باشد.

همچنین عروسک‌ها باید به صورت خلاقانه و ابداعی ساخته شود و عروسک‌های کپی به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد.

بر اساس این خبر، علاقه‌مندان تا 31 اردیبهشت 1399 فرصت دارند عکسی از عروسک‌های خود به شماره واتس‌اپ 09912478767 ارسال کنند و پس از داوری و انتخاب اولیه بر اساس ویژگی‌های یاد شده، عروسک‌ها به دبیرخانه ارسال شود.

بر همین اساس نمایشگاه بخش تخصصی که در آن آثار عروسک‌سازان حرفه‌ای ارزیابی می‌شود، پس از پایان شیوع بیماری کرونا و عادی شدن شرایط جامعه برگزار و تاریخ آن نیز در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین در پایان برگزاری این نمایشگاه گواهی حضور با تائیدیه از حامیان به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

در همین حال علاقه‌مندان برای ارسال اثر به بخش عمومی که برای گروه کودک و نوجوان و خانواده‌ها در نظر گرفته شده است، می‌توانند دست به ساخت عروسک با موضوع «لبخند زمین» با هر جنس و ابعادی بزنند و از آن در فرمت jpg و با پس‌زمینه سفید عکاسی و آن را ارسال کنند.

آثار ارسالی و منتخب این بخش در نمایشگاه مجازی، سایت و صفحه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی به نمایش در خواهد آمد.

یادآوری می‌شود حامیان معنوی این رویداد، اعلام آمادگی کرده‌اند تا برگزارکنندگان را در زمینه اطلاع‌رسانی و تبلیغ، برپایی نمایشگاه در فضاهای دیگر و معرفی آثار به علاقه‌مندان در حوزه‌های کاری خود یاری کنند.

نقش داستان‌ها را در طراحی بازی و اسباب بازی جدی بگیریمانیماتور «داستان اسباب بازی 2» درگذشت/ علت مرگ نامعلوم

انتهای پیام/

R1539/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کانون پرورش فکری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری علاقه مندان اسباب بازی عروسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویر دردناکی که اوستوف اورونوف از مصدومیتش منتشر کرد

اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

 ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطاهای شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.

منبع: ورزش سه

 

دیگر خبرها

  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟
  • (عکس) تصویر دردناکی که اوستوف اورونوف از مصدومیتش منتشر کرد
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)