Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرضه سهام دولت در قالب صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) از طریق اپلیکیشن پرداخت ایوا فراهم شده است. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ اقتصادی پول | ارز | بانک نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌طبق اعلام روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، متقاضیان خریداری واحد‌های سرمایه گذاری ETF می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق این اپلیکیشن پذیره نویسی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح پذیره نویسی، وازرت اقتصاد و دارایی به نمایندگی از دولت، به ازاء هر کد ملی، بدون محدودیت سنی و بدون نیاز به کد بورسی و ثبت نام در سامانه سجام، تا سقف 2 میلیون تومان باقی مانده سهام خود در بانک های ملت، تجارت، صادرات و بیمه های البرز و اتکایی امین را واگذار خواهد کرد.

این امکان فرصت بسیار خوبی برای ورود آحاد جامعه به سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های معتبری است که دولت با هدف مردمی کردن اقتصاد و امکان دسترسی همگان به بازار سرمایه و بهره‌مند شدن از رشد این بازار، فراهم کرده است.

پذیره نویسی از بامداد روز یکشنبه 14 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز خواهد شد و تا چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

برای دانلود اپلیکیشن ایوا می‌توانید عدد 1 را به 2000444 ارسال یا #1*737* را شماره‌گیری کنید.

آغاز پذیره نویسی صندوق‌های قابل معامله ETF در 9 بانک از فردا/ سقف سرمایه‌گذاری هر کُد ملی 2 میلیون

 

انتهای پیام/

R1012123/P/S7,79,84/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت اقتصاد بازار سرمایه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت اقتصاد بازار سرمایه وزارت اقتصاد بازار سرمایه سرمایه گذاری پذیره نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد

مصطفی رجبی مشهدی گفت: ما مرز مشترکی با اروپا نداریم، اما از طریق یک پست پیشرفته (بک تو بک) از طریق ترکیه تا ۶۰۰ مگاوات امکان تبادل انرژی با اروپا وجود دارد.

به گفته وی، در این خصوص پروتکل و توافقنامه‌ای بین شرکت مدیریت شبکه برق ایران و طرف ترکیه‌ای امضا شده که بر اساس آن پروتکل‌های فنی تنظیم شده تا طرح شکل اجرایی به خود گرفته و  به نحو مطلوبی انجام شود. درمجموع برنامه این است که ابتدا برق به ترکیه و بعد از طریق این کشور به کشور‌های اروپایی  صادر و به همین طریق از اروپا به ترکیه و سپس به ایران وارد شود.

رجبی مشهدی اضافه کرد: آن چه به لحاظ مطالعاتی بررسی شده این است که ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار تا ٣ هزار مگاوات وجود دارد، اما از طریق خطوط جدید که در برنامه‌های آینده مدنظر داریم، امکان تبادل برق با این کشور‌ها تا ۵ هزار مگاوات قابل افزایش است. تبادل برق با کشور‌های همجوار حتی می‌تواند به رفع ناترازی برق در فصل گرم سال از طریق واردات نیز کمک کند.

سخنگوی صنعت برق در همین زمینه خاطرنشان کرد: در چهار ماه گرم سال ما مشکل ناترازی برق داریم، اما در ٨ ماه باقیمانده امکان صادرات فراهم است، قطعا این تبادل برق کمک می‌کند که ناترازی را هم در تابستان برطرف کنیم یعنی در تابستان برق وارد کنیم و در دوره‌هایی که کمبود نداریم برق را صادر کنیم، پس اتفاقا تبادل و صادرات برق می‌تواند کمک کند که ناترازی را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل شرکت توانیر در پایان از فراهم بودن امکان صادرات برق سرمایه گذاران بخش خصوصی از مسیر‌های انتقال برق موجود تا سقف ٣٠٠ مگاوات (۵٠ مگاوات به افغانستان، ٥٠ مگاوات به پاکستان، ١٠٠ مگاوات به عراق و ١٠٠ مگاوات به ترکیه) خبر داد و تصریح کرد: سرمایه گذاران می‌توانند ٨ ماه برقشان را به این کشور‌ها صادر و در ٤ ماه گرم سال نیز به داخل عرضه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف