Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار آزادشهر گفت: از محل اعتبارات حوادث سیل در سال 1398 مبلغ 32 میلیارد ریال برای شهرداری این شهر مصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آزادشهر، علی‌اصغر منصوری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: از محل اعتبارات ملی حوادث سیل برای جبران خسارت وارده ناشی از سیل 1398 مبلغ 32 میلیارد ریال مصوب شده که تاکنون 18 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این اعتبارات به صورت اوراق خزانه اسلامی است که تاکنون لایروبی رودخانه‌ها و دیوارسازی آنها در راستای پیشگیری از روان‌شدن آب و دفع آب‌های سطحی از محل این اعتبارات انجام شده است.

* 20 هزار مترمربع به سرانه فضای سبز شهر آزادشهر افزوده شد
شهردار آزادشهر با اشاره به افزایش فضای سبز این شهر در یکسال گذشته ادامه داد: از سال گذشته تاکنون بیش از 20 هزار اصله نهال و درختچه زینتی در فضای شهری غرس شده که در 10 سال گذشته بی‌سابقه بوده که در مجموع 20 هزار مترمربع به سرانه فضای سبز شهر افزوده شده است.
وی با بیان اینکه با رعایت پروتکل بهداشتی و تمهیداتی نیاز است تا هفته بازار آزادشهر فعال شود، خاطرنشان کرد: 500 خانوار از فعالیت در هفته بازار امرار معاش می‌کنند که تعطیلی هفته بازار سبب مشکلات اقتصادی زیادی به این اقشار شده و به نظر می‌رسد که باید با رعایت پروتکل بهداشتی و تمهیداتی باید این هفته بازارها فعالیت کنند.
منصوری درباره اختلاف نظر بین اعضای شورای شهر با شهردار آزادشهر گفت: اختلاف نظراتی فراوانی بین اعضای شورای شهر و بنده وجود داشت با اینحال شهرداری هیچگاه فعالیت‌های عمرانی خود را متوقف نکرد و با توجه به کارهای خوب انجام شده در یکسال گذشته در آخرین جلسه شورای شهر، اعضای شورای شهر قول دادند که تا پایان دوره شورا شهر همگرایی لازم با شهردار را داشته و شهردار در جایگاه خود باقی بماند.
وی از افزایش 60 درصدی بودجه امسال  شهرداری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در سال 1398 بودجه شهرداری 15 میلیارد تومان بود که توانستیم این مبلغ را به 23 میلیارد تومان محقق کنیم.
شهردار آزادشهر اظهار کرد: بودجه امسال شهردار با بیش از 60 درصد رشد با 25 میلیارد تومان بسته شد و امید داریم با رشد 20 درصدی این بودجه را با 30 میلیارد تومان محقق کنیم.
منصوری از ضدعفونی و گندزدایی مرتب  معابر عمومی شهر از زمان شیوع کرونا تاکنون خبر داد و گفت: از چهارم اسفندماه سال گذشته تاکنون تمام معابر عمومی مانند خیابان‌ها و حتی کوچه‌های بن‌بست توسط کارکنان زحمتکش شهردار ضدعفونی و گندزدایی شده و در راستای پیشگیری از بیماری کرونا بیش از 10 نفر از کارکنان این شهرداری مبتلا به این ویروس شدند که خوشبختانه همگی سلامت خود را بازیافتند.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار آزادشهر بیش از 30 میلیارد ریال شهردار آزادشهر میلیارد تومان میلیارد ریال شورای شهر سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تخریب این سد تاکنون اجساد ۴۲ نفر پیدا شده است و در روزهای قبل نیز سیل در سایر مناطق ده‌ها قربانی برجا گذاشته بود و اکنون مقامات می‌گویند به طور تخمینی مجموع تلفات این حوادث از ۱۲۰ نفر بیشتر شده است.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، یک سخنگوی دولت هشدار داد که بارندگی ها ظرفیت سدهای برق آبی را پر کرده است و یک سرریز گسترده مناطق پایین دست را تهدید می کند.

گروه‌های نجات در حال حفاری در میان گل‌ولای برای یافتن بازماندگان در چندین روستا از جمله کاموشیری و کیانوگو در شهرستان ناکورو هستند و بیم آن می‌رود که شمار جان‌باختگان بیشتر شود.

خبرگزاری رویترز به نقل از «استفان کی‌روی»، فرمانده پلیس محلی گزارش داد ۱۷ نفر از جان‌باختگانی که اجسادشان پیدا شده است کودک بودند.

در پی این حوادث و به دلیل پیش‌بینی هواشناسی دولت، بازگشایی مدارس در سراسر کنیا را به تعویق انداخته است.

بیش از ۱۳۰ هزار نفر بر اثر سیل آواره شده‌اند و بسیاری از مردم در مدارس پناه گرفته‌اند.

همچنین باران‌های شدید تانزانیا و بروندی را هم دربرگرفته است.

به گزارش بی‌بی‌سی، از ژانویه تاکنون حداقل ۱۵۵ نفر در تانزانیا بر اثر بارندگی شدید و در پی آن جاری شدن سیل جان باخته‌اند.

در بوروندی نیز نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر آواره شده‌اند.

کد خبر 848413 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم کنیا حوادث جهان سد

دیگر خبرها

  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری